در حاشیه برگزاری لیگ های برتر ووشوی بانوان

زینال زاده: لیگ جوانان به پشتوانه سازی تیم ملی کمک می کند

مربی تیم ملی ساندای بانوان با ابراز خرسندی از برگزاری نخستین دوره لیگ جوانان گفت: این کار به شناسایی استعدادهای جدید و پشتوانه سازی تیم ملی کمک بسیاری می کند.

خدیجه زینال زاده سرمربی تیم جوانه البرز در گفتگو با خبرنگار رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در پایان هفته اول و دوم لیگ های برتر ووشوی بانوان اعلام کرد: یکی از مهمترین اتفاقات در ووشوی بانوان کشور ، به اعتقاد من امروز با آغاز نخستین دوره لیگ دختران جوان رقم خورد و با برگزاری این لیگ به طور حتم استعدادهای درخشانی را شناسایی خواهیم کرد و در آینده نزدیک چهره های جوان تری را در تیم های ملی خواهیم دید.

وی ادامه داد: تاکنون در بخش جوانان فقط مسابقات قهرمانی کشور دختران برگزار می شد و فرصت و مجال کافی برای شناسایی چهره های جدید و مستعد و همچنین ورود همه آنان به تیم های ملی نبود، زیرا تعداد بازی ها محدود بود و ووشوکاران جوان فرصت کافی برای نمایش توانایی های خود نداشتند. اما با برگزاری لیگ برتر در این رده سنی امیدواریم که جوانان توانمند بیشتری را شناسایی و به ترکیب تیم های ملی اضافه کنیم.

مربی تیم ملی ساندا افزود: بانوان ووشوکار ایرانی پتانسیل خوبی دارند و تاکنون نیز نتایج خوبی در میادین مختلف جهانی و آسیایی کسب کردند . پس لازم است تا با برگزاری لیگ در رده های سنی مختلف به پشتوانه سازی تیم های ملی کمک بیشتری کنیم.امیدوارم حمایت های لازم از تیم های بانوان بشودتا برگزاری لیگ نیز ادامه داشته باشد.

سرمربی تیم جوانه البرز در خصوص عملکرد تیمش در هفته اول و دوم لیگ های برتر ووشوی بانوان گفت: تیم جوانه البرز را با بودجه بسیار کم و با ترکیب صد در صد بومی از ووشوکاران ساکن استان البرز بستیم و خوشبختانه توانستیم در پایان هفته اول و دوم در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در صدر جدول قرار بگیریم و در تمامی دیدارهای خود پیروز میدان بودیم . امیدوارم بتوانیم این روند خوب را تا پایان فصل ادامه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: تیم های حاضر در لیگ بانوان از ووشوکاران با انگیزه ای تشکیل شده است و در برخی از تیم ها چهره های خوب و ملی پوشان مطرح کشورمان حضور دارند. در این میان تیم های جوانه البرز دردو رده سنی با یک ترکیب بومی بدون توجه به نتیجه برای محک زدن و مبارزه کردن به این میدان آمده اند و تمام تلاش خود را برای بهترین عملکرد خود به کار می بندند و امیدوارم به اهداف خود در این دو لیگ برسیم.

گفتنی است : هفته اول و دوم لیگ های برتر ووشوی بانوان در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان جمعه  27 آذر در محل آکادمی ووشو برگزار شد و عصر امروز با صدرنشینی تیم جوانه البرز به پایان رسید.

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار