اختصاصی باشگاه خبرنگاران جوان:

ترکیب ووشوکاران اعزامی به اندونزی

ترکیب نهایی تیم ملی ووشوی اعزامی به مسابقات جهانی که 23 آبان در جاکارتای اندونزی برگزار می شود، اعلام شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی ووشوی مردان و زنان کشورمان در دو بخش تالو (نمایشی) و ساندا (مبارزه) در مسابقات جهانی اندونزی شرکت خواهند کرد.تالوکاران از ابتدای تیرماه و سانداکاران از ابتدای مردادماه برای حضوری موفق در اندونزی در اردوهای مستمر به سر می برند و در این مدت پس از برگزاری رقابت های انتخابی و رویدادهای تدارکاتی با تیم ملی چین و همچنین شرکت در جام پارس تعداد زیادی از ووشوکاران به مرور حذف شدند و امروز در فاصله بیش از ده روز مانده به رقابت های جهانی نفرات اصلی مشخص شدند.

در بخش ساندای مردان که 6 سانداکار تا به امروز در اردو حضور داشتند با حذف یزدان میرزایی سانداکار وزن منفی 80 کیلوگرم که دارنده مدال طلای جوانان آسیا هست نفرات اعزامی به این ترتیب اعلام شدند: جعفر شیرزاد وزن منفی 65 کیلوگرم، محسن محمد سیفی وزن منفی 70 کیلوگرم، سجاد عباسی وزن منفی 75 کیلوگرم، امیر فضلی وزن منفی 85 کیلوگرم و حمید رضا قلی پور وزن منفی 90 کیلوگرم سانداکاران تیم ملی ووشو هستند که با هدایت حسین اوجاقی بعنوان سرمربی و کیوان شیر آقایی و منصور نوروزی بهنوان مربی به اندونزی اعزام می شوند.

بانوی طلایی ساندای جهان از اعزام به اندونزی جا ماند

طبق قوانین مسابقات جهانی هر کشور در بخش ساندای بانوان مجاز به اعزام سه وزن است. از ابتدای اردوها تا کنون 4 سانداکار در اردوی تیم ملی ساندای بانوان کشورمان حضور داشتند ، که امروز با حذف الهه منصوریان دارنده مدال طلای جهان و مدال نقره بازی های آسیایی اینچئون ، سه سانداکار در بخش بانوان به اندونزی اعزام می شوند.صدیقه دریایی در وزن منفی 60 کیلوگرم ،شهربانو منصوریان در وزن منفی 65 کیلوگرم و مریم هاشمی در وزن منفی 70 کیلوگرم ، سه بانوی اعزامی به مسابقات جهانی هستند که زیر نظر ژانگ یو جیه بعنوان سرمربی و خدیجه زینال زاده بعنوان مربی تمرینات خود برای حضوری موفق در این میدان جهانی را پی گیری کرده اند.

در بخش تالو تکلیف نفرات اعزامی زودتر از سانداکاران مشخص شده بود و بر همین اساس رضا خلف زاده در فرم های جی ین شو، چیانگ شو و چانگ چوان، فرشاد عربی و طاهر قاسم خانی نیز در فرم های نن گون، نن دائو و نن چوان در مسابقات جهانی اندونزی در بخش انفرادی اجراي فرم دارند.

همچنین محسن احمدی، نوید مکوندی و ابراهیم فتحی تالوکاران اعزامی به مسابقات جهانی اندونزی هستند که در فرم دوئلین ( سه نفره) در این رقابت ها شرکت می کنند.

هدايت تيم ملي تالو در بخش آقایان بر عهده هو جين چيائو بعنوان سرمربی و توحید اسدیان، احسان پیغمبری بعنوان مربی است.

یادآور می شود:تیم ملی تالو در بخش بانوان نیز متشکل شده از زهرا کیانی که فرم های چانگ چوان، جین شو، چیانگ شو وهانیه رجبی که فرم های چانگ چوان، دائو شو، گون شو در مسابقات جهانی اجرا خواهند کرد و هدایت این تیم بر عهده الهام صادقی است.

تیم های ملی ووشوی کشورمان بامداد 19 آبان عازم اندونزی می شوند و مسابقات جهانی از 23 آبان در جاکارتا آغاز می شود.

گفتنی است این ترکیب تا ساعتی دیگر از سوی فدراسیون اعلام حواهد شد.


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار