اسدیان : امیدوارم تالوکاران در اندونزی شگفتی ساز باشند

مربی تیم ملی تالو گفت: با پشتوانه سازی هایی که فدراسیون ووشو در بخش تالو انجام داده است، امیدوارم تا تالوکاران در مسابقات جهانی نتیجه خوبی کسب کنند.

توحید اسدیان مربی تیم ملی تالو در گفتگو  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد: از ابتدای تیرماه، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و با تعاملی که من و سایر مربیان با سرمربی چینی تیم ملی داشتیم، برنامه های بسیار خوبی را برای تالوکاران مدون کرده ایم که امیدوارم این برنامه ریزی های خوب کادر فنی و همچنین امکاناتی که فدراسیون برای آسایش ورزشکاران در نظر گرفته، تالوکاران تیم ملی کشورمان در مسابقات جهانی اندونزی شگفتی ساز شوند.
وی افزود: باید توجه کنیم که رقابت های سختی را در اندونزی پیش رو داریم، زیرا همه کشورها به امید المپیکی شدن ووشو بخصوص در بخش تالو ( نمایشی) سرمایه گذاری های خوبی کرده اند و همت برای کسب بهترین عنوان به اندونزی می آیند و این باعث می‌شود تا سطح مسابقات بسیار بالا رود.
سرمربی سابق تیم ملی تالو گفت: اکثر کشورها در تالو پیشرفت خوبی کرده اند تا جاییکه در بازی های آسیایی اینچئون امتياز نفر اول تا دهم یک صدم به صدم اختلاف داشتند و تالوکاران باید دقت کنند تا با کمترین خطا بهترین فرم را اجرا کنند.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تالوکاران ما در سطح آمادگی بسیار خوبی هستند و مسابقات جام پارس نیز باعث شد تا محک خوبی بخورند و بر نقاط قوت و ضعف خود واقف شوند، امیدوارم بهترین نتیجه را در اندونزی کسب کنند.
گفتنی است: مسابقات ووشو قهرمانی جهان 23 آبان به میزبانی اندونزی برگزار می شود.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار