کاماچو:

سانداکاران ایرانی با چینی ها برابری می کنند

نایب رییس فدراسیون ووشوی آسیا گفت: مقابل هم گرفتن سانداکاران ایرانی در فینال جام پارس گویای سطح بالای ووشوی ایران در جهان و آسیا است.

کاماچو رییس فدراسیون ووشوی فیلیپین و نايب رئيس فدراسيون آسیا در گفتگو با خبرنگار رزمی و کشتی  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص سطح فنی ووشوی ایران اعلام کرد: حضور 4 سانداکار ایرانی در فینال مقابل هم نشانگر سطح فنی بالای سانداکاران ایرانی است و با مشاهده مبارزات آنان دريافتم که سطح ساندای ایران با چین برابراست و این واقعیتی انکار ناپذیر است. 

وی افزود: به طور کلی سطح ووشوی ایران بسیار بالا است و همانطور که گفتم در بخش ساندا با چینی ها برابری می کند اما در بخش تالو بعد از چین قرار دارند و تنها قدرتی است که بعد از چین با یک فاصله بسیار زیاد با سایر کشورها قرار دارد که به طور حتم با تمرین بیشتر در تالو هم پیشرفت خواهند کرد. 

نایب رییس فدراسیون آسیا ضمن تشکر از میزبانی خوب ایران اظهار داشت: ایران در برگزاری مسابقات بین الملی جام پارس هتل، سرویس رفت و آمد ورزشکاران و پذیرایی بسیار عالی بود و هیچ کمبودی نداشتیم.

گفتنی است: مسابقات بین الملی ووشوی جام پارس طی روزهای شنبه و یکشنبه 28 و 29 شهریورماه در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۳۰ شهريور ۱۳۹۴
آره برای خارجیها هتل آنچنانی میگیرن برای ما ایرانیها و داورها هتل آکادمی ملی رو گرفتن چند تا از ما و داورها هم هم اسهال و استفراغ گرفتیم و کارمون به بیمارستان و سرم کشید.
آخرین اخبار