بوچاندرا :

پیروزی مقابل سانداکار ایرانی بزرگترین افتخار ورزشی ام است

دارنده مدال طلای وزن 56 كيلوگرم گفت: شکست یک سانداکار ایرانی برای من همانند یک رویا بود و رخ دادن این اتفاق در ایران خوشحالی ام را دو چندان کرد.

بوچاندرا سانداکار هندی که تنها ووشوکار خارجی بود که موفق شد مدال طلای جام پارس را در بخش ساندا کسب کند در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اعلام کرد: سانداکاران ایرانی جزو برترین های جهان هستند و مبارزه با آنان در مرحله فینال برایم بسیار سخت بود و باورم نمی شد که بتوانم یک ایرانی را آن هم در ایران مغلوب کنم و مدال طلای این مسابقات را از آن خود کنم.

وی افزود: در طول مبارزه سختی که با سانداکار ایرانی در مرحله فینال داشتم تنها با امید به اهتزاز درآمدن پرچم کشورم،جنگیدم و خوشبختانه نیز موفق شدم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بعد از مسابقات قهرمانی جهان، جام پارس یکی از مهمترین رویدادهای مهم در ووشو محسوب می شود،که یکی از دلایل اصلی حضور هندی ها در این جام مبارزه کردن با سانداکاران قدرتمند ایرانی و برخی دیگر از کشورها مثل ویتنام و فيليپين است. زیرا علاوه بر بالا بودن سطح کیفی این مسابقات سطح فنی ووشوکاران تک چهره حاضر در این جام بسیار بالاست. 

گفتنی است: مسابقات بین المللی ووشوی جام پارس طی روزهای شنبه و یکشنبه 28 و 29 شهریورماه در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و تیم ایران موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار