سرمربی تیم ملی ساندای بانوان:

تعطیلی اردو دو ماه مانده به مسابقات جهانی صلاح نبود

ژانگ یو جیه سرمربی چینی تیم ملی ساندای بانوان گفت: هیچ کشوری دوماه مانده به مسابقات جهانی اردو را تعطیل نمی کند.

ژانگ یو جیه سرمربی تیم ملی ساندای بانوان در گفتگو با خبرنگار رزمی و کشتی  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد: با وجود آنکه نسبت به زمانیکه تمرین را با تیم ملی ساندا شروع کردم، سانداکاران پیشرفت قابل ملاحظه ای کرده اند، اما بازهم آنان آماده نیستند و هنوز فاصله زیادی تا اوج آمادگی برای مسابقات جهانی دارند.

وی با اظهار نارضایتی از تعطیلی 4 روزه اردوها بدلیل برگزاری مسابقات جام پارس گفت: هیچ کشوری در فاصله کمتر از دو ماه تا رقابت های جهانی اردوها و تمرینات را تعطیل نمی کند،این استراحت های بی موقع باعث پس رفت سانداکاران می شود،زیرا طی 20 روز آنان را از لحاظ شرایط جسمانی، روانی به آمادگی خوبی رسانده بودم این تعطیلی ها به آمادگی آنان لطمه می زند.

وی افزود: البته سانداکاران برنامه تمرینی برای زمان تعطیلی اردوها دارند،اما این بستگی به علاقه و انگیزه آنان دارد که تا چقدر به این برنامه ها اهمیت داده و تمرین کنند.

یوجیه در خصوص آمادگی سانداکاران یادآور شد: در حال حاضر به آمادگی کاملی که من توقع دارم،نرسیده اند و مشخص است،پیش از حضور من بر اساس برنامه های خوبی تمرین نمی کردند. از نظر تکنیکی و قدرت بدنی ضعیف هستند و باید در فرصت باقیمانده با تمرینات اصولی و دقیق تر برای رسیدن به شرایط آمادگی مطلوب آنان کمک کنم.البته نسبت به زمان آغاز تمرینات پیشرفت مطلوبی داشتند.

سرمربی چینی تیم ملی ساندای بانوان کشورمان در پاسخ به اینکه چقدر به نتایج خوب در اندونزی امیدوار است، گفت: با توجه به فرصت باقیمانده کمتر از دوماه اگر سانداکاران طبق برنامه من و تمریناتی که برایشان در نظر گرفته ام،پیش بروند،به طور حتم نتایج خوبی در مسابقات جهانی اندونزی کسب خواهند کرد.

وی در پایان تاکید کرد: خدیجه زینال زاده مربی ایرانی که با من همکاری می کند بسیار مربی خوبی است و در کنار وی با سایر سانداکاران دختر رابطه بسیار دوستانه ای داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار