فضلی:بدنبال تکرار مدال جهانی ام هستم

دارنده مدال طلای ساندای جام پارس گفت: تمام تلاشم را برای کسب دومین نشان طلای جهانی ام به کار بسته ام.

امیر فضلی دارنده مدال طلای جهان پس از کسب نشان طلا در رقابت های بین الملی ووشوی جام پارس در گفتگو با خبرنگار رزمی و کشتی   گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد: با حضور در این رقابت ها و تمرینات خوبی که در اردوهای تیم ملی پشت سر گذاشته ایم فقط به کسب مدال طلای جهان می اندیشم و امیدوارم به این مهم دست یابم.

وی ادامه داد: در مسابقات جام پارس که تمرین بسیار خوبی برای کسب آمادگی هرچه بیشتر برای حضوری بهتر در رقابت های جهانی اندونزی بود،با برخی از حریفان جهانی ام مثل سانداکار قدرتمند روسی روبه رو شدم و در حالی موفق به شکست آنان شدم که فقط در 50 درصد آمادگی بودم. 

ساندا کار طلایی پنجمین دوره رقابت های بین الملی ووشوی جام پارس ضمن تشکر از زحمات علی نژاد گفت: فدراسیون ووشو با وجودیکه همچون سایر فدراسیون ها در شرایط سخت مالی به سر می برد،اما امکانات کافی برای ووشوکاران فراهم کرده است، بطوریکه بهترین دیدارهای تدارکاتی را برای کسب آمادگی هرچه بیشتر به منظور حضوری موفق در مسابقات جهانی برای ما در نظر گرفته است، حضور در مسابقات جام پارس بدلیل قرارگرفتن در شرایط مسابقه بسیار کمک کرد تا محک خوبی بخوریم. 

وی تاکید کرد: علاوه بر برگزاری رقابت های جام پارس دعوت از تیم ملی چین که اوایل مهرماه به ایران می آیند و برگزاری دیدار تدارکاتی با آنان که قدرت اول جهان هستند امادگی ووشوکاران را برای مسابقات جهانی دو چندان میکند و مثل همیشه فدراسیون ووشو با بهترین برنامه ریزی ها ما را در کسب بهترین نتیجه یاری می کند. 

وی در پایان افزود: امیدوارم با کسب مدال خوشرنگ طلای جهان در مسابقات اندونزی علاوه بر این که نماینده خوبی برای کشورم باشم،بتوانم جبران زحمات مسوولان فدراسيون ووشو را نیز بکنم.

گفتنی است مسابقات بین‌المللی ووشوی جام پارس طی روزهای شنبه و یکشنبه 28 و29 شهریور ماه در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و تیم ایران در این مسابقات موفق شد تا 15 مدال طلا و 10 نقره و سه برنز کسب کند.

انتهای پیام/


برچسب ها: مدال جهانی ، فضلی ، جودو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار