سیفی:

با 50 درصد آمادگی قهرمان جام پارس شدیم

دارنده دو مدال طلای ووشوی جهان گفت: با وجودی که از نظر آمادگی در شرایط ایده آل نبودیم ، اما توانستیم قهرمانی رقابت های بین الملی ووشوی جام پارس را از آن خود کنیم.

محسن محمد سیفی دارنده مدال طلای ساندای وزن منفی 70 کیلوگرم رقابت های جام پارس در   در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اعلام کرد: به دلیل حضور 18 کشور جهان در رقابت های بین المللی جام پارس سطح این مسابقات بسیار بالا و فراتر از انتظار بود و خوشحالم که علاوه بر اینکه موفق به کسب نشان طلا شدم، عنوان قهرمانی این رقابت ها نیز به کشورم رسید. 

دارنده دو مدال طلای بازی های آسیایی گفت: تیم های بسیار خوبی از کشورهای ویتنام، هنگ کنگ، فيليپين و روسيه برای شرکت در جام پارس به ایران آمده بودند که از ابتدا توانایی بالای آنان برای ما اثبات شده بود اما در این میان کشورهایی که در گذشته حرف خاصی در ووشو نداشتند، در این دوره با قدرت ظاهر شدند که عملکرد آنان ما را شگفت زده کرد و این امر نشانگر این است که بسیاری از کشورها از الان برای بازی های آسیایی 2018 اندونزی خود را آماده می کنند و هیچ کشوری را نباید دست کم گرفت. 

وی ضمن اعلام اینکه این مسابقات بهترین تدارکات برای آماده سازی به منظور حضور در مسابقات جهانی اندونزی بود،گفت :در حال حاضر ما تمرینات قدرتی خود را انجام می دهیم و در اوج آمادگی نبودیم اما با این حال تیم ایران با اقتدار قهرمان شد. امیدوارم طی دو ماه آینده با برنامه ریزی که فدراسیون و کادر فنی برای ما تدارک دیده اند به اوج آمادگی برسیم تا در جهانی بهترین نتیجه را کسب کنیم.

سانداکار طلایی دو دوره بازی های آسیایی تاکید کرد: تن به تن شدن با حریفان خارجی در رسیدن به شرایط آمادگی مطلوب بسیار موثر است،که علاوه بر حضور در جام پارس طبق برنامه ریزی های فدراسیون ووشو در اوایل مهرماه تیم چین برای برگزاری دیدار تدارکاتی به ایران می آید که به طور حتم مبارزه با چینی ها حتی اگه با تركيب اصلی هم نیامده باشند، برای ما بسیار مفید و سودمند خواهد بود.

گفتنی است: پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی ووشوی جام پارس با حضور 19 تيم از 18 کشور طی دو روز گذشته در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و تیم ایران قهرمان این رقابت ها شد.

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار