منصوريان:

امیدوارم هم تیمی هایم بدون من هم طلایی شوند

سانداکار طلایی جهان باجودیکه از گردونه اعزام به مسابقات جهانی اندونزی حذف شد، گفت: به تصمیم کادر فنی احترام می گذارم و امیدوارم سه مدال طلا کسب کنند.

الهه منصوریان سانداکار وزن منفی 52 کیلوگرم تیم ملی ووشو در گفتگو با خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد:در ابتدا قبل از هرچیز باید اعتراف کنم که همیشه به انتخاب کادر فنی و مسئولین ایمان داشتم و به این انتخاب احترام می گذارم و برای هم تیمی هایم که از ابتدای اردوها پا به پای هم زحمت کشیدیم و تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم دعا می کنم تا با سه طلا برگردند و دل من نیز با موفقیت انان شاد می شود.

دارنده مدال نقره بازی های آسیایی اینچئون ادامه داد:با توجه به اینکه اوزان پایین در مسابقات بین المللی بسیار شلوغ است، بخصوص اینکه چینی ها نیز در این وزن همیشه ووشوکار به رقابت ها می آورند. به همین دلیل مدال آوری در این اوزان بسیار سخت است و همانطور که می دانید من نیز اکثر اوقات در وزن منفی 52 و منفی 56 کیلوگرم شرکت می کنم ، به همین دلیل به کادر فنی حق می دهم که وزن من را حذف کنند و این شانس را به سایر سانداکاران اوزان سنگین تر بدهند.

وی تاکید کرد: البته من با توجه به توانایی ها ، تمرینات سختی که در اردوها پشت سر گذاشتم و همچنین میادینی که تاکنون در آن حضور داشتم، مطمئن بودم که چینی ها را نیز مغلوب می کردم و مدال طلای جهان را برای کشورم به ارمغان می آوردم ،اما با صلاحدید فدراسیون از اعزام به مسابقات جهانی محروم شدم و به این تصمیم احترام می گذارم.

دارنده مدال طلای جهان گفت: از اینکه در مدت اردوها طوری تمرین کردم که سرمربی چینی از عملکردم راضی بود، بسیار خوشحالم .زیرا ژانگ یو جیه (سرمربی چینی) به قدری از تمرینات و مسابقاتی که داخل اردوها با هم تیمی هایم داشتم راضی بود که بارها و بارها گفت اگر الهه یک سال در چین تمرین کند،توانایی آنرا دارد که قهرمان چین شود. همانطور که می دانید با توجه به اینکه چین مهد ووشو است قهرمان شدن در این کشوراز قهرمانی در جهان و آسیا نیز سخت تر است.

گفتنی است : مسابقات جهانی ووشو از 23 آبان در اندونزی برگزار می شود.

انتهای پیام


برچسب ها: منصوریان ، ووشو ، ساندا ، طلایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار