آخرین تعطیلی سانداکاران قبل از اعزام به اندونزی

ششمین مرحله از اردوی آمادگی مسابقات جهانی تیم ملی ساندا که از یکشنبه 26 مهرماه در محل آکادمی ووشو آغاز شده بود، عصر فردا سه‌شنبه به مدت سه روز تعطیل می شود.

 به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سانداکاران تیم ملی ووشوی کشورمان که از ابتدای مرداد ماه به طور مستمر در اردو حضور داشتند و هر دو هفته به مدت سه روز به استراحت می رفتند، این بار در مرحله ششم اردو پس از ده روز تمرین به استراحت سه روزه می روند تا با آمادگی روانی بیشتری به استقبال آخرین مرحله از اردوی آماده سازی به منظور حضوری موفق در مسابقات جهانی اندونزی می روند.

یادآور می‌شود :در حال حاضر 6 سانداکار در اردو حضور دارند، از آنجاییکه برای شرکت در مسابقات جهانی اندونزی کشورها مجاز به اعزام 5 وزن در بخش مردان هستند و با توجه به اینکه امیر فضلی،محسن محمد سیفی،سجاد عباسی وحمیدرضا قلی پور مدال های بسیار خوشرنگ جهانی و آسیایی را در کارنامه خود دارند، قرعه حذف به نام یزدان میرزایی سانداکار وزن منفی 80 کیلوگرم و یا جعفر شیرزاد سانداکار وزن منفی 65 کیلوگرم خواهد خورد.

لازم به ذکر است: قبل از پایان اردوی مرحله ششم تکلیف سانداکار حذفی مشخص خواهد شد،و اردوی مرحله هفتم با تركيب نهایی (5 سانداكار اعزامی) برگزار می شود. 

گفتنی است: مسابقات ووشو قهرمانی جهان 23 آبان به میزبانی اندونزی برگزار می شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار