بازیاری: یک دیدار سرنوشت ساز را از دست دادم

ملی پوش ووشو گفت: نتیجه دیدار مقابل چین در انتخابم برای مسابقات جهانی موثر بود،که متاسفانه باختم و این فرصت را از دست دادم.

آرمان بازیاری سانداکار حاضر در اردوی آمادگی تیم ملی ووشو در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اعلام کرد: حدود سه ماه در اردوی آمادگی به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جهان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم اما متاسفانه مقابل حريف چینی ام در دیدار تدارکاتی امروز نتوانستم تمامی توانم را به کار بگیرم و بازی را با اختلاف کمی واگذار کردم.
وی افزود: حریفم نفر اول وزن منفی90 کیلوگرم کشور چین است و بسیار قدرتمند بود، و به اعتقاد من طی چند روز تمرین مشترکی که با آنان داشتیم به خوبی مرا آنالیز کردند و با شناخت نقاط قوت و ضعف من توانستند مرا مغلوب کنند.
وی در پایان گفت: دیدار تدارکاتی مقابل چینی ها در تصمیم گیری کادر فنی برای اعزام به مسابقات جهانی اندونزی بسیار موثر بود و متاسفانه من نتیجه این دیدار مهم را واگذار کردم.

گفتنی است: تیم های ملی چین و ایران برای آمادگی هرچه بیشتر در مسابقات قهرمانی جهان كه 23 آبان در اندونزی برگزار می شود، از دوشنبه 13 مهر در اردوی مشترک در محل آکادمی ووشو به سر می برند.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار