ادامه صدر نشینی تیم بانوان دانشگاه آزاد

تيم دانشگاه آزاد به روند صدرنشيني خود در پایان هفته ششم ليگ ووشوی بانوان که عصر امروز پنجشبه 17 دی در محل آکادمی ووشو برگزارشد، تداوم بخشید.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در ادامه دیدارهای لیگ برتر ووشوی بانوان ، هفته پنجم و ششم امروز (پنجنشبه) در آکادمي ووشو برگزار شد که دانشگاه آزاد با کسب 2 پيروزي ديگرو با 15 امتياز به صدرنشيني خود ادامه داد و مسير رسيدن به قهرماني را هموار کرد.
درپایان هفته پنجم لیگ ووشوی بانوان که صبح امروز برگزار شد، تیم ووشوی هيات اصفهان 6 بر4 تیم جوانه البرزرا مغلوب کرد و تیم دانشگاه آزاد 9 بر صفر تیم هيات ووشوی قم شکست داد.
عملکرد خوب سانداکار نه چندان معروف مقابل قهرمان جهان
در دیدارهای هفته پنجم با وجود مبارزات خوبی که ووشوکاران تیم جوانه البرزمقابل تیم اصفهان از خود نشان دادند و در کمال ناباوری در دیدار وزن منفی 65 کیلوگرم پس از دو راند که شیرین تولایی سانداکار تیم جوانه البرز پیروز هر دو راند شد و داوران نیز این پیروزی را اعلام کردند ،اما با اعتراض تیم اصفهان نتیجه تغییر کرد و داوران دوباره اعلام کردند که باید راند سوم برگزار شود.این در حالی بود که سانداکار تیم جوانه البرز تولایی در حال سرد کردن بود اما با تغییر رای داوران دوباره به میدان آمد و در نهایت مغلوب زهرا بساطی شد و نتیجه این دیدار به نفع اصفهان شد.
همچنین در دیدار وزن منفی 60 کیلوگرم نادیا اعتماد مقدم از تیم جوانه البرز که به رغم اینکه نام این سانداکاربرای اکثر ووشوکاران ناآشنا بود اما مقابل قهرمان جهان شهربانو منصوریان رقابت بسیار جذاب و دیدنی داشتند که حتی شهین نظری نایب رئیس فدراسیون ووشو نیز به عملکرد خوب این سانداکار اشاره کرد. اما وی در نهایت مغلوب منصوریان شد .
سانداکاران تیم جوانه البرز به داوری در این دو دیدار معترض بودند و معتقد بودند که داوران به نام و چهره بودن ووشوکاران رای می دهند ،نه به عملکرد آنان.
در پایان هفته ششم لیگ ووشو بانوان تیم دانشگاه آزاد 9 بر صفر تیم گيلان را مغلوب کرد و تیم هيات ووشوی قم با نتیجه صفر بر 10 مقابل تیم جوانه البرز شکست را پذیرفت.
تاپایان هفته ششم تیم دانشگاه آزاد اسلامي با 15 در صدر جدول رده بندی قرار دارد و تیم جوانه البرز با 9 امتياز و تیم هيات ووشوی اصفهان با 6 امتيازبه ترتیب دوم و سوم جدول رده بندی قرار دارند.

برچسب ها: ادامه ، ووشو ، بانوان ، دانشگاه ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار