سه شهر میزبان مسابقات ووشو قهرمانی کشور

مسابقات ووشو قهرمانی کشور در تمامی رده های سنی بهمن ماه به میزبانی قم ، شاهرود و تهران برگزار می شود و نفرات برتر مجور حضور در رقابت های انتخابی تیم ملی را کسب می کنند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت های ووشو قهرمانی کشور در بخش مردان 11 تا 13 بهمن در مجموعه ورزشی شهید حیدریان شهر قم و در بخش بانوان 16 و 17 بهمن در مجموعه ورزشی هلال احمر همان شهر برگزار می شود.این مسابقات دردو بخش ساندا (مبارزه) و تالو(نمایشی) برگزار می شود.
همچنین مسابقات ووشو قهرمانی کشور جوانان (نونهالان، نوجوانان و جوانان) هم به میزبانی شاهرود در بخش مردان 19 تا 21 بهمن برگزار می شود اما در بخش بانوان آکادمی ووشو تهران از 23 تا 29 بهمن میزبان این رقابت هااست.
مجید ملکی مدیر تیم های ملی به خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با توجه به اینکه در سال آینده مسابقات قهرمانی جوانان جهان را چهارم تا دهم مهرماه در بلغارستان و همچنین رقابت های قهرمانی آسیا را 14 تا 24 شهریورماه در تایوان پیش رو داریم. به همین منظور نفرات اول تا سوم مشترک مسابقات قهرمانی کشور امسال مجوز حضور در نخستین مرحله رقابت های انتخابی تیم ملی را دارند.
وی افزود: ووشوکاران مدال آور مسابقات جهانی بزرگسالان اندونزی و مدال آوران رقابت های آسیایی جوانان چین در سال 2015 می توانند در پیکارهای قهرمانی کشور شرکت نکنند و در نخستین مرحله رقابت های انتخابی سال آینده برای پوشیدن پیراهن تیم ملی شرکت کنند.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار