ملکی:صعود از گروه سخت،اما امکان پذیر است

مدیر فنی تیم ووشوی شهرداری بندرعباس گفت: با وجودیکه شرایط خوبی در جدول داریم ،اما برای صعود از گروه بعنوان تیم دوم کار سختی را پیش رو داریم.

مجید ملکی مدیر تیم های ملی ووشو در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  اعلام کرد: با توجه به اینکه در هفته هفتم وهشتم دور برگشت لیگ برتر ووشو هستیم، برخی از تیم ها تکلیفشان مشخص شده و شانسی برای صعود ندارند،در این هفته های پایانی لیگ یا به بهانه ای حاضر نمی شوند و دیگر هزینه ایاب و ذهاب و غیره را متحمل نمی شوندو یا اینکه در تمامی اوزان بازیکن نمی آورند.با این وجود درست است که تعداد دیدارها کم شده است،اما از طرفی تیم های باقیمانده بسیار امیدوار و با انگیزه تر حاضر می شوند و این موضوع کار را برای همه از جمله ما سخت کرد.
وی تاکید کرد: در دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر ووشو که صبح جمعه 23 بهمن در محل آکادمی ووشو برگزار شد،تیم شهرداری بندرعباس با تیم هیات ووشو اردبیل بازی داشت که تیم اردبیل در مقابل ما حاضر نشد و نتیجه به نفع ما پایان یافت. در دیدارهای هفته هشتم نیز که عصر همان روز برگزار شد مقابل تیم شينگ يي چوان(عمران اريکه) بازی داشتیم که این تیم در تمامی اوزان سانداکار به میدان نیاورده بود و توانستیم به راحتی آنان را مغلوب کنیم و با نتیجه 10 بر یک پیروز میدان شدیم.
مدیر فنی تیم ووشوی شهرداری بندرعباس خاطر نشان کرد: البته ما نیز در بازی امروز تمامی ووشوکاران خود را در اختیار نداشتیم ، زیرا بدلیل پشت سر گذاشتن رقابت های قهرمانی کشور برخی از بازیکنانمان دچار آسیب دیدگی بودند و ما نیزاز آنجاییکه پیش بینی برد در این هفته را داشتیم ترجیح دادیم که سانداکاران وزن منفی 90 ومنفی 65 کیلوگرم و همچنین دوتالوکار تیم ما استراحت کنند و برای دیدارهای هفته های آتی آماده شوند .البته با وجود نبود تمام بازیکنانمان بازهم نتایج خوبی را کسب کردیم.
ملکی تاکید کرد: در گروه سختی قرار داریم و با توجه به اینکه تیم پارس جنوبی که با ترکیبی از قهرمانان جهان و اسیا در لیگ شرکت کرده است، با امتیاز بالایی در صدر جدول قرار دارد و صعودش قطعی شده است. تیم شهرداری بندعباس در تلاش است تا بعنوان تیم دوم این گروه صعود کند و امیدواریم با پیروزی در بازی هفته آینده مقابل پاس قوامین که در دور رفت به سختی توانستیم با نتیجه 6 بر 7 مغلوبش کنیم ،از گروه خود بعنوان تیم دوم صعود کنیم و به مرحله نیمه نهایی راه یابیم.
مدیر فنی تیم ووشوی شهرداری بندرعباس گفت: البته با توجه به اینکه امتیاز بهتری نسبت به پاس قوامین داریم،در صورتیکه با تفاضل کم هم به این تیم ببازیم بازهم احتمال صعود را داریم اما هنوز این صعود قطعی نشده است و کار سختی پیش رو داریم.
گفتنی است: دیدارهای هفته هفتم و هشتم دور برگشت لیگ برتر ووشو روز گذشته جمعه 23 بهمن در محل اکادمی ووشو برگزار شد.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار