در حاشیه هفته پایانی لیگ برتر ووشو

طهماسبی: خوشحالم که قهرمانی دانشگاه آزاد تکرار شد

مربی تیم ساندای بانوان دانشگاه آزاد گفت: خوشحالم که برای دومین سال پیاپی توانستیم قهرمانی لیگ برتر بانوان را از آن خود کنیم.

طهماسبی: خوشحالم که قهرمانی دانشگاه آزاد تکرار شدراضیه طهماسبی مربی تیم ساندای دانشگاه آزاد در گفتگوبا خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اعلام کرد: خدارا شکر که توانستیم با یاری خدا و همت ووشوکاران تیم دانشگاه آزاد در لیگ امسال که از نظر فنی بهتر از سال های گذشته بود، قهرمان شویم و برای دومین سال پیاپی این قهرمانی را از آن خود کنیم.

وی افزود: تعداد تیم های حاضر در لیگ امسال بانوان افزایش پیدا کرده بود . در سال گذشته 5 تیم در لیگ برتر شرکت کرده بودند که امسال در ابتدا 8 تیم اعلام آمادگی کردند ،اما تیم هیات همدان انصراف داد. امیدواریم که این روند افزایش تیم های شرکت کننده ادامه داشته باشد.هرچند که به جز تیم دانشگاه آزاد که از حمایت خوب مسئولان برخوردار بود. اکثر تیم های حاضر که از طرف هیات های استان ها شرکت کرده بودن مبلغی به بازیکنانشان پرداخت نکرده بودند و ووشوکاران بخاطر عشق به ووشو و با علاقه در لیگ شرکت کرده بودند.

وی تاکید کرد: نکته جالب لیگ امسال بخصوص هفته پایانی  لیگ این بود که متاسفانه پوشش خبری خوب نبود و هیچ دوربینی در سالن مسابقات همانند سال های گذشته نبود .ما دوست داشتیم که زحمات بانوان نیز به تصویر کشیده شود و این برای ما عجیب بود،ضمن اینکه پوشش خبری انگیزه تیم ها  را برای حضوری بهتر زیاد می کند.

سطح کیفی لیگ افزایش پیدا کرده بود
 طهماسبی گفت: خوشبختانه قهرمانان جهان و آسیا و سایر ملی پوشان در تیم های حاضر در لیگ به نسبت خوبی پخش شدند، و این باعث شده بو تا سطح کیفی رقابت ها بالا برود.تیم دانشگاه آزاد، هیئت ووشو اصفهان و جوانه البرز سه تیم برتری بودند که در لیگ حضور داشتند.اما با این وجود بدلیل سطح بالای رقابت ها گاهی تیمی مثل هیئت ووشوی گیلان با وجود تعدا کم بازیکن در دور رفت موفق به شکست تیم پرستاره اصفهان که خواهران منصوریان (شهربانو ،الهه)در آن حضور داشتند را مغلوب کند.البته تیم هیئت ووشوی قم نیزبا ترکیبی از بازیکنان جسوری در لیگ حاضر شده بود.به طور کلی سطح بازی های لیگ بالا بود و خوشحالم که در این میان با وجود آسیب دیدگی مریم هاشمی (دارنده مدال طلای جهان)و سامره کیانی که از ووشوکاران خوب کشورمان هستند بازهم قهرمانی دانشگاه آزاد را تکرار کنیم.

گفتنی است :هفته پایانی راقابت های لیگ برتر ووشو امروز (پنجشنبه 13 اسفندماه) در آکادمي ووشو برگزار شد و تیم دانشگاه آزاد به قهرمانی رسید و تیم های هیئت ووشوی اصفهان و جوانه البرز به ترتیب دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار