اتفاقات ورزش دانشجویی از جنس ووشو

دانشجویان ووشوکار کشورمان در المپیک دانشجویان در سال 2017 و رقابت های قهرمانی دانشجویان جهان در سال 2018 شرکت خواهند کرد.

علی اسفندیاری رئیس انجمن ووشوی دانشگاه آزاد به  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با توجه به اینکه در ابتدای سال 94 حضور رشته ووشو در رقابت های دانشجویان جهان قطعی شد و سال 2017 در المپیک دانشجویان که در کشور چین تایپه برگزار می شود، بر همین اساس برای نخستین بار مسابقات ووشو نیز در المپیک دانشجویی 2017برگزار می شود.به همین منظور دانشجویان ووشوکار ایرانی نیز در این رویداد مهم و شرکت می کنند.

وی افزود: همچنین در مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان 2018 چین نیزرقابت های ووشو برگزار می شود که دانشجویان ووشوکار کشورمان نیز در این رویداد حضور خواهند داشت.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در ورزش دانشجویی جایگاه خوبی دارد، برای حضور ووشوکاران این دانشگاه در ترکیب تیم ملی دانشجویی ،امسال دومین دوره رقابت های ووشو دانشگاه آزاد اسلامی را اسفندماه در اصفهان برگزار کردیم.استقبال تیم های دانشجویی فوف العاده بود و 24 تیم با 140 ووشوکار در این رقابت ها شرکت کرده بودن،که به طور حتم انگیزه حضور در المپیک دانشجویی در سال 2017 و رقابت های قهرمانی دانشجویان جهان در سال 2018 باعث این استقبال خوب شده بود.

مدیر فنی تیم ووشوی دانشگاه آزاد افزود:نکته جالب توجه در مسابقات ووشوی دانشگاه آزاد اسلامی حضور مربیان سرشناس ووشو در این رقابت ها بود،من معتقدم که از آنجاییکه هنوز مشخص نشده است که مسئولیت تیم ملی دانشجویان کشوراعزامی به چین تایپه و چین را چه کسی برعهده بگیرد انگیزه مربیان نیز برای حضور هر چه بهتر در مسابقات مختلف ووشو بیشتر شده است.

رئیس انجمن ووشوی دانشگاه آزاد در پایان تاکید کرد: در صورتیکه ووشو در کشورمان به عنوان یک ورزش دانشجویی جایگاه خودش را پیدا کند، به طور حتم باعث پیشرفت هر چه بیشتر این رشته در سطح کشور خواهد شد.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار