در حاشیه لیگ برتر ووشو

ادامه صدرنشینی پارس جنوبی و دانشگاه آزاد

در ادامه لیگ برتر ووشو تیم های ووشوی دانشگاه آزاد اسلامی و پارس جنوبی همچنان در صدر گروه های خود قرار دارند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ديدارهاي هفته هفتم و هشتم ليگ برتر ووشوي باشگاه هاي کشور در بخش مردان که امروز (جمعه 23 بهمن ماه) در آکادمي ووشو برگزار شد، تيم هاي دانشگاه آزاد و پارس جنوبي که صعود خود را به نيمه نهايي قطعي کرده اند، در این هفته نیز برابر حريفان به برتري دست يافته تا بازهم خود را به عنوان مدعيان اصلي کسب عنوان قهرماني، معرفي کنند.

یادآور می شود: در ليگ برتر ووشوي مردان، هيات ووشوي ملاير، دانشگاه آزاد، شهرداري ملارد، هيات سيستان و بلوچستان، رنگ فيروزه شيراز، پارس جنوبي، شهرداري بندرعباس، پاس قوامين، شينگ يي چوان و هيات اردبيل حضور دارند.مسابقات در دو گروه برگزار و 2 تيم برتر هر گروه راهي نيمه نهايي مي شوند. تا به اینجا صعود پارس جنوبی و دانشگاه آزاد قطعی شده است . هفته پاياني مرحله گروهي، ششم اسفندماه برگزار مي شود تا علاوه بر این دو تیم دانشگاه ، دو تيم ديگر راه يافته به مرحله نيمه نهايي مشخص شوند.

در دیدارهای هفته هفتم از گروه یک که صبح امروز برگزار شد، تیم های شهرداري ملارد 7 بر 1 رنگ فيروزه شيراز را و دانشگاه آزاد اسلامي 11 بر 2 هيات ووشوي ملايررا مغلوب کردند.همچنین در رقابت های هفته هشتم از گروه یک نیز که عصر امروز برگزار شد تیم هيات ووشوي ملاير 10 برصفر مقابل هيات سيستان و بلوچستان به برتری رسید و تیم دانشگاه آزاد اسلامي 9 بر 4 شهرداري ملارد را شکست داد.

در دیدارهای گروه دو در هفته هفتم لیگ برتر ووشو هيات اردبيل صفر بر 10 مغلوب تیم شهرداري بندرعباس شد و تیم پاس قوامين 12 بر صفر شينگ يي چوان(عمران اريکه) را شکست داد. همچنین در دیدارهای هفته هشتم این گروه پاس قوامين 2 بر11 نتیجه را به پارس جنوبي واگذار کرد و تیم شينگ يي چوان(عمران اريکه) يک بر 10 مغلوب شهرداري بندرعباس شد.

در جدول رده بندي گروه یک تیم دانشگاه آزاد با 21 امتياز در صدر گروه خود و تیم های هيات ووشوي ملاير با 12 امتياز و شهرداري ملارد با 7 امتياز در رده دوم و سوم جدول گروه خود قرار دارند.

در جدول رده بندي گروه دو تیم پارس جنوبي 18 با امتيازدر صدر و تیم های شهرداري بندرعباس با 15 امتياز و پاس قوامين با 12 امتياز در رده دوم و سوم قرار دارند که با توجه به قطعی شدن صعود تیم پارس جنوبی رقابت تنگاتنگی بین دو تیم دیگر برای صعود از این گروه بعنوان تیم دوم وجود دارد.

گفتنی است: ديدارهاي مرحله نيمه نهايي و نهايي ليگ برتر ووشوي مردان ايران نيز روز 20 اسفندماه؛ انجام خواهد شد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار