پایان دور رفت لیگ برتر ووشو

با برگزاری دیدارهای هفته پنجم نهمین دوره لیگ برتر ووشو امروز پنجشنبه 24 دی ماه در محل آکادمی ووشو ،دور رفت این رقابت ها به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در نهمین دوره لیگ برتر ووشو تیم های ملاير، دانشگاه آزاد، شهرداري ملارد، هيات سيستان و بلوچستان، رنگ فيروزه شيراز، پارس جنوبي، شهرداري بندرعباس، پاس قوامين، شينگ يي چوان و هيات اردبيل حضور دارند که در دو گروه با هم به رقابت می پردازند.

در دیدارهای هفته پنجم تیم های صدرنشین گروه یک دانشگاه آزاد(نایب قهرمان فصل گذشته) و گروه دو پارس جنوبی(قهرمان فصل گذشته)  مبارزات حساسی نداشتند و از آنجاییکه این دو تیم از نظر توانایی و فنی با سایر تیم ها فاصله بسیاری دارند به راحتی حریفان خود را مغلوب کردند و با اقتدار در صدر جدول رده بندی در گروه های خود قرار دارند.

اما حساس ترین دیدار در این هفته که جذاب ترین مبارزات را برای امروز رقم زد، بین تیم های پاس قوامین و شهرداری بندرعباس بود که ابتدا در بخش تالو رقابت دو تيم با تساوي 2 بر 2 به پایان رسید و در بخش ساندا نیز دیدارهای حساسی را پشت سر گذاشتند تا جاییکه نتیجه این هفته با برگزاری آخرین دیدار در وزن منفی 90 کیلوگرم رقم خورد و در نهایت این ووشوکار تیم شهرداری بندرعباس بود که باغلبه بر حریف پاس قوامین پیروزی این هفته را از آن تیم خود کرد و تیم شهرداری بندرعباس 7 بر 6 پیروز شد و به صعوداز گروه خود اميدوارتر شد.

در هفته پنجم تیم های  شهرداري ملارد و تیم هيات سيستان و بلوچستان  از گروه یک هر دو با نتیجه 4  بر 9 به ترتیب مغلوب تیم های ملاير و رنگ فيروزه شيراز شدند. همچنین در گروه دو تیم شهرداري بندرعباس  7 بر 6 پاس قوامين را و تیمپارس جنوبي 13 بر صفر هيات اردبيل را شکست دادند.

هفته ششم و آغاز دور برگشت نهمین دوره لیگ برتر ووشو عصر امروز در محل آکادمی ووشو برگزار شد که در دیدارهای گروه یک تیم دانشگاه آزاداسلامي 9 بر صفر تیم هيات سيستان و بلوچستان را شکست داد و تیم ملاير نیز 7 بر 6 رنگ فيروزه شيراز را مغلوب کرد.

همچنین در هفته ششم و در دیدارهای گروه دو تیم شهرداری بندر عباس به قرعه استراحت خورد و تیم پارس جنوبي 13 بر صفر تیم شينگ يي چوان(عمران اريکه) را مغلوب کرد و تیم هیات اردبیل با نتیجه صفر بر 13 شکست را مقابل تیم پاس قوامين پذیرفت.

در پایان در هفته پنجم از دور رفت و هفته ششم از دور برگشت لیگ برتر ووشو در گروه یک تیم دانشگاه آزاد با 15 امتيازدر صدر جدول رده بندی قرار دارند و تیم های ملاير با 9 امتياز و رنگ فيروزه شيراز با 6 امتيازدر جایگاه دوم و سوم قرار دارند.همچنین در گروه دو تیم پارس جنوبي بدون هیچ باختی با 15 امتياز در صدر جدول رده بندی و تیم پاس قوامين با 9 امتياز و تفاضل به اضافه 23 و تیم شهرداري بندرعباس با 9 امتياز و تفاضل به اضافه 10 (يک بازي کمتر) به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار