مدال طلایی که گران تمام شد

احتمال وداع اجباری قهرمان ووشوی جهان با ورزش

دارنده مدال طلای ووشوی جهان 2015 اندونزی تحت عمل جراحی قرار می گیرد.

احتمال وداع اجباری قهرمان ووشوی جهان با ورزشبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،امیر فضلی سانداکار تیم ملی ووشوی کشورمان که به تازگی موفق به کسب نشان طلای مسابقات قهرمانی جهان (27 تا 29 آبان اندونزی) شد، پنجشنبه 19 آذر ماه بدلیل پارگی دو دیسک کمر و تنگی کانال نخاعی در بیمارستان نورافشان تهران توسط بسطام پور تحت عمل آندوسکوپی کمر قرار می گیرد.
عمل آندوسکوپی کمر هم برای مشاهده نواحی آسیب دیده است و هم نقش ترمیم عضو آسیب دیده را دارد. نتیجه عمل آندوسکوپی بلافاصله پس از عمل مشخص می شود . اما طبق نظر پزشکان در صورتیکه بعد از این عمل مشکل وی حل نشود،باید تحت عمل جراحی باز قرار بگیرد که در این صورت دارنده دو مدال طلای جهان و یک مدال طلای آسیا برای همیشه باید با ورزش حرفه ای خداحافظی کند.
امیر فضلی سانداکار تیم ملی ووشوی کشورمان در خصوص مصدومیتش به  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: حدود چهار ماه هست که از ناحیه کمر به شدت دچار درد بودم، اما با توجه به حضورم در اردوها و اهمیت مسابقات جهانی به رغم اینکه پزشک تیم از من خواست تا برای مشخص شدن مشکل آسیب کمرم (ام آر آی ) انجام دهم، این کار را نکردم.
وی ادامه داد:متاسفانه تابستان سال گذشته نزدیک به بازی های آسیایی اینچئون رباط صلیبی زانویم پاره شد و با وجودیکه در تمرینات زحمت بسیاری کشیده بودم و آماده اعزام به بازی های آسیایی بودم، مجبور به عمل جراحی شدم و از اعزام باز ماندم. دوست نداشتم این اتفاق دوباره برایم تکرار شود و فقط به کسب مدال طلای جهان فکر می کردم.
قهرمان دو دوره ووشوی جهان تاکید کرد: در تمام مدت تمرین در اردوها درد کمرم که به شدت آزارم می داد را به عشق بالارفتن پرچم کشورم تحمل کردم و فقط و فقط تمرکزم روی تمریناتم بود تا بتوانم مدال طلا ی جهان را کسب کنم و بار دیگر باعث افتخار کشورم شوم.
وی افزود:به اعتقاد من کسب مدال طلای جهان برای کشورم ارزش این همه مشکلات و دردهای الان و حتی احتمال اینکه شاید مجبور شوم برای همیشه از دنیای حرفه ای ورزش کناره گیری کنم را داشت و بسیار خوشحالم که سختی های تمریناتم نتیجه داد و دست پر به کشورم برگشتم.
فضلی در مورد شرایط جسمی فعلی اش گفت:در تاریخ 29 آبان از مسابقات قهرمانی جهان اندونزی برگشتم و پس از چند روز استراحت از سه شنبه 3 آذر ماه تا به همین امروز سه شنبه 17 درگیر کارهای درمانم از جمله انجام دادن انواع ام آر آی و معاینات توسط بسطام پور پزشک فدراسیون پزشکی ورزشی هستم.زیرا درد بسیار زیاد ناحیه کمرم گسترش پیدا کرده و در ناحیه پا هم دچار درد شده ام. طبق نظر پزشکم بسطام پور ابتدا باید تحت عمل آندوسکوپی قرار بگیرم و در صورت رفع مشکل پس از طی شدن دوران درمانم به ورزش بازگردم. در غیر این صورت باید تحت عمل جراحی بازدیسک کمر قرار بگیرم و با این جراحی احتمال اینکه مجبور شوم برای همیشه با ورزش حرفه ای خداحافظی کنم، بسیار زیاد است.
وی در پایان خاطر نشان کرد:بدلیل درد بسیاری که این اواخر تحمل کردم، بخصوص اینکه مدت زیادی از عمل جراحی رباط صلیبی ام هم نگذشته و مجبورم دوباره زیر تیغ جراحی بروم ، بسیار احساس خستگی می کنم و مطمئن نیستم که حتی اگر بدنم به عمل آندوسکوپی پاسخ دهد و مشکلم حل شود بازهم بخواهم به دنیای حرفه ای ورزش بازگردم و در حال حاضر هیچ تصمیمی نگرفته ام و شرایط روانی و جسمی مناسبی برای تصمیم گیری ندارم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۹ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
سلام
ان شاالله كه هرچه سريع تر خوب بشي قهرمان...
آخرین اخبار