سيفی:

با هر مسابقه ای خودم را به چالش می کشم

قهرمان ووشوی سه دوره جهان گفت: بسيار مشتاقم که با حضور در ليگ و مبارزه با حريفانم خودم را به چالش بکشم تا آمادگي بدنم را از دست ندهم.

محسن محمد سيفي سانداکار تيم ملي ووشوي کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد: پس از بازگشت از مسابقات جهاني اندونزي (جمعه 29 آبان) فقط سه روز استراحت کردم و از روز دوشنبه 2 آذر تمرينات قدرتي خود را آغاز کردم تا آمادگي بدني ام کم نشود و از امروز هم تمرينات فني خود را آغاز مي کنم تا بتوانم حضوري موفق در ليگ برتر که از 12 ماه جاري آغاز مي شود، داشته باشد.
وي در پاسخ به اينکه چرا برخي از ملي پوشان کشورمان که اخيرا موفق به کسب عنوان قهرماني جهان و آسيا شدند،مايل هستند تا فقط در هفته هاي پاياني ليگ و با حريفان قدرتمند روبرو شوند گفت: من دلايل اين ملي پوشان را نمي دانم، اما خود من معتقد هستم که هر مبارزه به اندازه سه ماه تمرين سخت در افزايش قدرت بدني و حفظ شرايط آمادگي به ورزشکار کمک مي کند.به همين منظور بسيار مشتاق هستم که در تمام مدت برگزاري ليگ مبارزه داشته باشم و بتوانم خودم را به چالش بکشم.
سيفي افزود: براي ليگ برتر امسال هماننند سه سال گذشته با باشگاه پارس جنوبي قراردادهمکاري امضا کرده ام و اميدوارم با تمرينات خوب و حفظ شرايط آمادگي بدني که در مسابقات جهاني داشتم بتوانم براي تيم ووشوي پارس جنوبي نيز مفيد باشم.
گفتني است:نهمين دوره ليگ برتر ووشو در بخش آقايان از پنجشنبه 12 آذر ماه با حضور ده تيم آغاز مي شود.
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار