فضلی:

من سرجهازی تیم پارس جنوبی هستم

قهرمان ووشوی دو دوره جهان با اشاره به اینکه از ووشوکاران قدیمی تیم پارس جنوبی است، گفت: برای حضور در لیگ برترامسال با تیم پارس جنوبی قرار داد بستم و از این موضوع راضی ام.

امیر فضلی سانداکار تیم ملی ووشوی کشورمان در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  اعلام کرد: برای حضور در نهمین دوره لیگ برتر ووشو با تیم پارس جنوبی قرارداد بستم و از آنجاییکه همیشه در لیگ برتر ووشو با این تیم که پیش از این با نام نفت بود، شرکت کرده ام ، احساس رضایت دارم و خوشحالم که امسال هم برای هفتمین سال با این کادر همکاری می کنم.
دارنده دو مدال طلای جهان در خصوص شرایط آمادگی اش گفت: در روزهای آخر اردوهای آمادگی پیش از اعزام به اندونزی دچار کمر درد شدید شدم ، اما بدلیل نزدیکی به مسابقات جهانی فرصتی برای درمان و انجام فیزیوتراپی نداشتم و با همین شرایط نیز در مسابقات جهانی حاضر شدم که خوشبختانه هم نتیجه تلاش هایم را با نشان طلا گرفتم . به همین دلیل از زمان بازگشت از مسابقات جهانی اندونزی (29 آبان) تا به الان در حال درمان و انجام فیزیوتراپی هستم .
وی افزود: خوشبختانه کادر فنی و مسئولین تیم پارس جنوبی شرایط ملی پوشان را درک می کنند ، به همین دلیل برای هفته اول و دوم لیگ فرصت کافی برای استراحت و تکمیل دوره درمانم دارم تا بتوانم با آمادگی بهتر و قدرتمند در لیگ شرکت کنم و امیدوارم که بتوانیم با همکاری سایر اعضای تیم پارس جنوبی قهرمانی دور گذشته را تکرا کنیم.
گفتني است : هفته اول و دوم ، نهمين دوره ليگ برتر ووشو در بخش آقايان از پنجشنبه 12 آذر ماه با حضور ده تيم آغاز مي شود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: ووشو ، قهرمان ، اشاره ، اندونزی ، فضلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار