سه قهرمان جهان در پارس جنوبی

تیم ووشوی پارس جنوبی سه قهرمان جهان را برای لیگ برتر استخدام کرد.

ایوب چراغی سرپرست تیم ووشوی پارس جنوبی به خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: برای نهمین دوره ليگ برتر ووشو سعی کردیم تا بهترین های ووشوی ایران و جهان را جذب کنیم تا قهرمانی دور قبل را تکرار کنیم.

وی افزود: در لیگ برتر امسال با امیر فضلی، حمیدرضا قلی پور، محسن محمدسيفي که هر سه به تازگی در مسابقات قهرمانی جهان ( آبان ماه، در اندونزی) مدال خوشرنگ طلا کسب کردند، به همراه جعفر شیرزاد که مدال برنز این رقابت ها را از آن خود کرد با جمعی از سانداکاران برتر کشورمان در سایر اوزان قرارداد بستیم.  در کنار قهرمانان به نام ساندا سعی کردیم تا برترین تالوکاران کشور که میدان جهانی و آسیایی دیده اند و یا در اردوهای تیم ملی حضور داشتند را برای شرکت در لیگ امسال  به کار بگیریم.

وی ادامه داد: همچنین با بکارگیری حسین اوجاقی سرمربی تیم ملی ساندای کشورمان و مدیر فنی تیم های ملی ووشو بعنوان سرمربی ساندا و امیر اوجاقی بعنوان مربی ساندا در نظر گرفتیم و همچنین محسن احمدی دارنده مدال نقره جهان( در بخش دوئلین ) و احسان پیغمبری مربیان بخش تالوی تیم ووشوی پارس جنوبی هستند. این کادر فنی قوی در کنار برگزاری اردوهای مناسب و فراهم آوردن امکانات لازم برای برترین ووشوکاران کشورمان به طور حتم قهرمان نهمین دوره لیگ برتر ووشو خواهیم  شد.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر از روز شنبه 7 آذر ماه در مجموعه ورزشی فرهنگی یزدان واقع در غرب تهران که امکانات ورزشی و رفاهی مناسبی برای ووشوکاران دارد، اردو زدیم تا ووشوکاران برای دیدارهای هفته اول و دوم آماده شوند.البته در هفته اول و دوم لیگ فقط ووشوکاران رزو تیم پارس جنوبی به میدان می روند و به ووشوکارانی که در اواخر آبان ماه به مسابقات جهانی اندونزی اعزام شده اند، استراحت دادیم و در هفته های آینده از حضور این قهرمانان بهره خواهیم برد،
بالاترین قرارداد لیگ را ما بستیم.
 
ایوبی در پایان افزود: هدف باشگاه پارس جنوبی حمایت از ملی پوشان رشته های مختلف هست تا بتواند کمی از دغدغه های مالی آنان را کم کند. این مهم شامل  تیم ووشوی پارس جنوبی نیز هست و سعی کردیم که قراردادهای خوبی  با ووشوکاران امضا کنیم تا جاییکه مبالغ قرارداد ما از سایر تیم ها بسیار بیشتر است. بخصوص قرارداد قهرمانان ملی با توجه به سوابق آنان رقم های قابل ملاحظه ای دارد و این کار فقط بدلیل حمایت مالی از این ورزشکاران ملی هست تا در زمانی که در اردوهای تیم ملی هم حضور  دارند ،نگرانی مالی نداشته باشند.همچنین اردوها و امکاناتی که برای تیم ووشوی پارس جنوبی در نظر گرفتیم بسیار خوب و مناسب است و این امکانات با سایر تیم های ورزشی پارس جنوبی از قبیل فوتبال ، فوتبال ساحلی برابری می کند.

گفتنی است : نهمین دوره لیگ برتر ووشو از فردا پنجشنبه 12 آذر ماه در محل آکادمی ووشو آغاز می شود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: ووشو ، پارس جنوبی ، چراغی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار