عربی:

نياز به تکميل دوران درمانم دارم

دارنده مدال نقره تالوی جهان گفت:با توجه به اردوهای سختی که پشت سر گذاشتم،نتوانستم دوره درمانم را کامل کنم و در حال حاضر نياز به پی گيری مراحل درمانم دارم.

فرشاد عربي تالوکار تيم ملي ووشو در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: با وجوديکه اسفندماه سال گذشته زانويم را جراحي کردم ،اما هنوز دوره هاي فيزيوتراپي ام را به پايان نرسانده بودم که اردوهاي تيم ملي آغاز شد (تيرماه )، و تمرينات سختي که در اردوهاي مستمر و بدون تعطيلي پشت سر گذاشتيم ، باعث شد تا فشار بيشتري به محل آسيب ديدگي ام در زانو بيايد و با شرايط بسيار دشواري در مسابقات جهاني اندونزي (23 تا 27 آبان) شرکت کردم، که البته خوشبختانه موفق به نشان نقره شدم.
وي ادامه داد: با توجه به شرايط ذکر شده، در حال حاضر به شدت نياز به استراحت و ادامه مراحل درمانم دارم تا بتوانم با آمادگي ايده آل به ميدان مسابقات برگردم.
عربي تاکيد کرد: در حال حاضر با تيم دانشگاه آزاد براي حضور در ليگ برتر قرارداد بسته ام. اما با توجه به شرايط تصميم دارم تا فقط در مراحل نيمه نهايي و نهايي ليگ در مسابقات شرکت کنم تا فرصت کافي براي استراحت و درمان هاي تکميلي و فيزيوتراپي
داشته باشم و با شروعي بهتر وارد ميدان مسابقات شوم و بتوانم در مراحل پاياني ليگ که اواخر اسفندماه مي شود، حضوري موفق داشته باشم.
وي افزود: مطمئن هستم که با استراحت کافي و انجام دادن فيزيزوتراپي آسيب ديدگي ام به طور کامل درمان مي شود، در واقع براي حضوري موفق نيازمند به استراحت هستم و در صورتيکه با همين شرايط تمرينات سخت را ادامه دهم و در ليگ شرکت کنم، به طور حتم دچار آسيب ديدگي جديدي مي شوم.
گفتني است : نهمين دوره ليگ برتر ووشو در بخش آقايان از پنجشنبه 12 آذر ماه با حضور ده تيم آغاز مي شود.
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار