کیانی: حقم طلا بود

دارنده اولین مدال نقره جهانی تالوی بانوان کشورمان در رده سنی بزرگسالان گفت: از اینکه نتوانستم به مدال طلا برسم، ناراحتم زیا از سایر حریفانم بهتر بودم و معتقدم که حق من مدال طلا بود.

زهرا کياني تالوکار تیم ملی ووشوی کشورمان پس از کسب مدال نقره سيزدهمين دوره رقابت هاي ووشوي قهرماني جهان در اندونزي در گفت وگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان   اعلام کرد: اولين حضورم در مسابقات جهاني رده سني برگسالان را تجربه کردم و معتقدم سطح فني این رقابت ها با ديگر رده ها قابل مقايسه نيست.

وي افزود: امروز در فرم چانگ چوان عملکرد بسيار خوبي داشتم و معتقدم بايد مدال طلا به من مي رسيد اما نماينده روسيه با اختلاف بسيار اندکي قهرمان شد.

کياني اظهار داشت: از اينکه نتوانستم به حق خودم که مدال طلا بود دست يابم مقداري ناراحت هستم اما از اينکه نخستين مدال نقره بانوان تالوکار ايران در رده سني بزرگسالان مسابقات جهاني را به دست آوردم، احساس خوبي دارم.

صادقی: داوران سلیقه ای عمل کردند

الهام صادقي مربي تيم تالوي بانوان ايران نيز تصريح کرد: زهرا کياني نمايشي بسيار ايده آل و بدون اشتباهي داشت و از اينکه در سن 16 سالگي به چنين افتخاري دست يافت، خوشحال هستم.

وي در مورد تالوکار روسيه اي که با اختلاف بسيار اندکي به مدال طلا دست يافت، گفت: او نيز بسيار خوب بود و عملکرد نزديک زهرا کياني و تالوکار روسيه اي سبب شد تا داوران مقداري سليقه اي تصميم گرفته و امتياز بيشتري به نماينده روسيه بدهند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

 
انتهای پیام/


برچسب ها: کیانی ، حق ، طلا ، جهان ، تالو ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار