عربی:

ناکامی اینچئون را با کسب نقره جهانی جبران کردم

تالوکار تیم ملی ووشوی کشورمان گفت: بدنبال جبران ناکامی در بازی هایی آسیایی اینچئون بودم،که به لطف خدا با کسب مدال نقره جهانی این مهم رخ داد.

فرشاد عربی تالوکار تیم ملی ووشوی کشورمان امروز پس از کسب نشان ارزشمند نقره سيزدهمين دوره مسابقات جهانی در اندونزی در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمیگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  اعلام کرد :با وجودیکه آسيب ديدگي سخت و طولاني را پشت سرگذاشتم و چند بار نيز عمل جراحي داشتم و همچنین گذراندن سخت ترین تمرینات دوران ورزشی ام در اردوهای مستمر تیم ملی زیر نظر سرمربی چینی برايم دشوار بود و همين مساله ارزش مدال مسابقات جهاني اندونزي را افزايش مي دهد.

عربي گفت: در مدت حدود 5 ماه اردو تمرينات سختي را زير نظر مربي چيني برگزار کرديم و در بسياري از مواقع با درد شديد کارم را دنبال مي کردم، چراکه مي خواستم ثابت کنم هنوز تمام نشده ام.

دارنده 4 مدال نقره جهان ادامه داد: شايد خيلي ها فراموش کرده بودند که در 5 دوره مسابقات قهرماني جهان، اولين مدال تيم ملي ووشوي ايران را کسب کردم، اما علي نژاد ( رییس فدراسیون) به من اعتماد کرد و خوشحالم که جواب اعتماد ايشان را به بهترين نحو دادم.

وي افزود:پس از اینکه در بازی های آسیایی از کسب مدال محروم ماندم، به دنبال اين بودم که ناکامي در بازيهاي آسيايي اينچئون را جبران کنم که با لطف خداوند اين مهم انجام شد.

دارنده سه مدال برنز جهان یادآور شد :امروز نسبت به روز نخست پيکارها با آرامش بيشتري فرم خود را اجرا کردم و اميدوارم در رقابت هاي نوبت عصر هم عملکرد خوبي داشته باشم.

فرشاد عربي در پايان عنوان کرد: مدتي استراحت خواهم کرد و سپس تمرينات را براي حضور در مسابقات قهرماني آسيا که سال آينده برگزار مي شود، آغاز مي کنم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: عربی ، تالو ، ووشو ، تیم ملی ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار