راهيابی سه سانداکار کشورمان به فينال مسابقات قهرمانی جهان

محسن محمدسیفی امیر فضلی و حمیدرضا قلی پور سانداکاران تیم ملی ووشوی کشورمان صبح امروز چهارشنبه 27 آبان با شکست حریفانشان در رقابت های قهرمانی جهان اندونزی راهی مرحله پایانی شدند.

 به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در رقابت هاي نوبت صبح امروز (چهارشنبه)محسن محمدسيفي در ديدار نيمه نهايي وزن 70 کيلوگرم مقابل علي القياصي از اردن به برتري دست يافت و فيناليست شد تا عصر امروز براي کسب مدال طلا به مصاف "علي اوه" از ترکيه برود.

سيفي در مراحل قبلي سانداکاراني از انگليس، ويتنام و اوکراين را از پيش روي برداشته بود.
همچنین در دیدارهای صبح امروز امير فضلي در مرحله نيمه نهايي وزن 85 کيلوگرم با ارائه مبارزه اي برترمقابل نيکلاس اواگورا از انگليس در 2 راند متوالي پيروز شد و به ديدار نهايي رسيد تا براي کسب مدال طلا حريفي از اوکراين به نام ميترو باتوک را پيش روي داشته باشد.
فضلي پيش از اين و پس از استراحت در دور نخست مقابل ارسلان بکتميروف نماينده نامدار روسيه به پيروزي رسيده بود.
در ادامه نیز حميدرضا قلي پور در ديدار نيمه نهايي وزن 90 کيلوگرم بر روبين لارسون از سوئد غلبه کرد و به فينال رسيد تا براي کسب مدال طلا با ايليا ويرچينا از بلاروس مبارزه کند.
قلي پور در مراحل قبلي و پس از استراحت در دور نخست مقابل حريفي از جمهوري چک پيروز شده بود.

گفتنی است: سيزدهمين دوره رقابت هاي ووشوي قهرماني بزرگسالان جهان که از روز شنبه با حضور هزار ورزشکار از 82 کشور در شهر جاکارتاي اندونزي آغاز شده است، عصر امروز به پايان خواهد رسيد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار