اسدیان:

حریفان گمنام نیز مدعی شدند

مربی تیم ملی تالو در مورد سیزدهمین دوره مسابقات جهانی اندونزی گفت: سطح این رقابت ها به حدی بالا بود که کشورهایی که تاکنون در بخش تالو حرفی برای گفتن نداشتند، به مدال دست یافتند.

توحید اسدیان مربی تیم ملی ووشوی کشورمان در بخش تالو در گفتگو با  خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران  اعلام کرد: با توجه به اینکه سیزدهمین دوره رقابت های جهانی ووشو را در حالی پشت سر گذاشتیم که زمزمه های المپیکی شدن این رشته باعث شد تا 82 کشور جهان با سرمایه گذاری خوبی که در ووشو کردند در این پیکارها شرکت کنند و این امر باعث شد تا سطح این مسابقات بسیار بالا رود.
وی ادامه داد: تا به امروز در اکثر مسابقات جهانی مدال های تالو بین کشورهای آسیای شرقی  توزیع می شد ، اما امسال کشورهای مثل برزیل ، آلمان و کشورهایی که تاکنون در تالو مدال طلا نداشتند، مدال طلا کسب کردند و این نشان گر سطح بالای  رقابت های این دوره بود.
مربی تیم ملی در خصوص عملکرد تالوکاران گفت: فرشاد عربی پس از آسیب دیدگی که داشت، دوران سختی را در اردوها  پشت سر گذاشت و در این دوره از مسابقات جهانی فرمش را بی نظیر اجرا کرد و از نظر سرعت، قدرت و انفجار بسیار بالا بود و با اختلاف ناچیزی به مدال نقره دست یافت.
همچنین تیم دوئلین کشورمان عملکرد بسیار قابل قبولی داشت،زیرا با توجه به حضور چینی ها در بخش دوئلین کار برای تمامی تالوکاران سخت بود ، اما خوشبختانه تیم دوئلین کشورمان اجرای فوق العاده ای داشت  ، به طوریکه پس از اجرا مورد تشویق کل سالن قرار گرفتند و در نهایت موفق به کسب مدال نقره جهانی شدند .
وی در مورد طاهر قاسمی و رضا خلف زاده که موفق به کسب مدال نشدند، یادآور شد:با توجه به اینکه اولین دوره بود که در مسابقات جهانی بزرگسالان شرکت می کردند و ازتالوکاران  تیم های جوانان بودند، عملکرد قابل قبولی داشتند و فرم هایشان را به خوبی اجرا کردند. بخصوص رضا خلف زاده که موفق شد در دو فرم خود مقام چهارمی و پنجمی جهان را کسب کند و با اختلاف ناچیزی مدال را از دست داد.
گفتنی است : تیم ملی تالوی کشورمان در سیزدهمین دوره مسابقات جهانی در بخش انفرادی و توسط فرشاد عربی به نشان نقره دست یافت و در بخش دوئلین نیز نایب قهرمان شد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.