بانوی قهرمان ووشوی جهان، مدال طلای خود را به رهبر معظم انقلاب تقدیم کرد

بانوی ووشو کار اصفهانی پس از بازگشت از رقابت های قهرمانی بزرگسالان جهان مدال طلای خود را به نشان وفاداری ورزشکاران به نظام ، تقدیم مقام معظم رهبری کرد.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، منصوریان در این رابطه گفت: با اهدای مدالم به مقام معظم رهبری می خواهم به آمریکا و اسرائیل و کشور های بیگانه بفهمانم که ما جوانان ایران اسلامی همواره دلبسته به نظام و انقلاب و رهبر عزیزمان هستیم .

دارنده سه مدال طلای جهانی درباره این اقدام خود تصریح کرد: حقیقتا امسال مسابقات جهانی از سطح بالایی برخوردار بود و حریفان سرسختی داشتم که برای موفقیت در این مسابقات دو سال تمرین کردم و با پنج ماه دوری از خانواده در اردوهای تیم ملی حضور داشتم تا بتوانم به هدفم که کسب مدال طلا و اهدای آن به رهبر معظم انقلاب بود، برسم که خدا را شکر به هدفم رسیدم.

شهربانو منصوریان عصر روز چهارشنبه 27 آبان ماه سال جاری و در روز پایانی سیزدهمین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی جهان که با حضور هزار ورزشکار از 82 کشور در شهر جاکارتای اندونزی برگزار شد، به مدال طلای وزن 65 کیلوگرم ساندای بانوان دست یافت.

گفتنی است زهرا کیانی دارنده مدال نقره ، شهربانو منصوریان طلا یی تیم ملی و محسن احمدی، ابراهیم فتحی و نوید مکوندی در قالب تیم دوئلین کشور با دریافت نشان نقره ملی پوشان اصفهانی هستند که دیروز از مسابقات قهرمانی جهان در اندونزی با استقبال مردم و مسئولین به اصفهان بازگشتند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: بانو ، مدال ، قهرمان ، ووشو ، طلا ، اصفهان ، تقدیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار