صعود بانوان سانداکار به مرحله نیمه نهایی مسابقات جهانی

بانوان سانداکار کشورمان با شکست حریفانشان به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی جهان راه یافتند و تا به اینجا مدال برنز خود را قطعی کردند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،سيزدهمين دوره رقابت هاي ووشوي قهرماني بزرگسالان جهان از روز شنبه 24 آبان با حضور هزار ورزشکار از 82 کشور به ميزباني شهر جاکارتاي اندونزي آغاز شده است.
در رقابت هاي نوبت عصر امروز(دوشنبه)، صديقه دريايي، شهربانو منصوريان و مريم هاشمي که دور نخست را با استراحت پشت سرگذاشته بودند، مقابل حريفان خود به برتري دست يافته تا ضمن صعود به مرحله نيمه نهايي، مدال برنز خود را قطعي کنند.
بر این اساس صديقه دريايي در وزن 60 کيلوگرم به مصاف گابريلا ايزابل از پرو رفت و در 2 راند متوالي به پيروزي رسيد تا ضمن راهيابي به مرحله نيمه نهايي، مدال برنز خود را قطعي کند. وي در مرحله نيمه نهايي به مصاف نماينده ويتنام مي رود.
در وزن 65 کيلوگرم، شهربانو منصوريان در ديداري حساس به مصاف هو آي تان از ويتنام رفت و در راند دوم حريف خود را ناک اوت کرد و پيروز شد تا با صعود به جمع چهار نفر برتر، مدال برنز خود را قطعي کند. منصوريان براي رسيدن به فينال بايد از سد دلپين استامبولي از فرانسه عبور کند.
در وزن 70 کيلوگرم، مريم هاشمي با ارائه مبارزه اي منطقي توانست بر داريا شينا از قزاقستان غلبه کرده و راهي مرحله نيمه نهايي شود و مدال برنز خود را قطعي کند.
دارنده 2 مدال طلاي جهان در مرحله نيمه نهايي به مصاف سانداکاري از روماني مي رود.

همچنين عصر امروز هانيه رجبي در فرم دائو شو با امتياز 9.45، محسن احمدي در شينگ يي چوان با امتياز 9.41، فرشاد عربي و طاهر قاسمي در نن گوئن به ترتيب امتياز 9.59 و 9.46 به کار خود پايان دادند.
گفتنی است مسابقات ووشوی قهرمانی جهان چهارشنبه شب 27 آبان با شناخت نفرات و تيم هاي برتر به پايان مي رسد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار