شیرآقایی: شیرزاد ما را به کسب مدال امیدوار کرد

مربی تیم ملی ساندا پس از برد شیرزاد مقابل حريف آمريکايی اش گفت: اگر همین روند را در مبارزاتش ادامه دهد،شانس مدال در وزن وی را داریم.

کیوان شیرآقایی مربی تیم ملی ووشو در بخش ساندا با ابراز امیدواری از پیروزی سانداکار وزن منفی 65 کیلوگرم کشورمان در مرحله يک شانزدهم نهايی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمیگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  اعلام کرد: :جعفر شيرزاد به خوبي خودش را به عنوان يکي از مدعيان وزن 65 کيلوگرم معرفي کرد و چنانچه با همين روش به مبارزات ادامه دهد، شانس زيادي براي رسيدن به کسب مدال خواهد داشت.
وی ادامه داد :شیرزاد در ديدار اول مقابل حريف آمريكايي كه سانداکار پرقدرتي بود با اقتدار مبارزه كرد و در هر دو راند مسابقه با اختلاف امتياز بالا برنده شد، وی با عملکرد بسیار قابل قبولی که داشت موفق شد تا خواسته هاي کادر فني را به خوبي اجرا کند. 
شیراقایی تاکید کرد: يكي از اهداف کادر فنی در نخستين دیدار، اين بود كه شيرزاد مبارزه پربرخوردي را به نمايش گذاشته و امتيازات زيادي را كسب كند تا بدنش به شرايط ايده آل مسابقه اي برسد، که خوشبختانه این مهم اتفاق افتاد.
وی ادامه داد: در حال حاضر سعی داریم تا با ريکاوري مناسب و شرايط روحي خوبي که اين ووشوکار دارد او را براي ديدار نوبت عصر با نماينده فيليپين آماده مي کنيم.
گفتنی است مسابقات ووشوی قهرمانی جهان كه از روز گذشته در اندونزی آغاز شده، تا 27 آبان ادامه دارد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: شیرآقایی ، شیرزاد ، کسب ، مدال ، ساندا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار