در آستانه برگزاری تورنمت بین المللی ارمنستان

فضلی: تورنمت ارمنستان دستگرمی برای انتخابی تیم ملی است

ساندارکار تیم پارس جنوبی گفت: تورنمت بین المللی ارمنستان برای من همچون دستگرمی است تا برای رقابت های انتخابی تیم ملی آمادگی بیشتری کسب کنم.

فضلی: تورنمت ارمنستان دستگرمی برای انتخابی تیم ملی استامیر فضلی دارنده مدال طلای جهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تورنمت بین المللی ارمنستان از سطح بالایی برخوردار نیست فقط با توجه به اینکه  یک تورنمت برون مرزی است وبا حریفانی خارج از ایران روبه رو خواهیم شد دستگرمی خوبی برای پیش از مسابقات انتخابی تیم ملی محسوب می شود. 
 
وی در خصوص اینکه پس از مصدومیتش فقط در مسابقات داخل کشور شرکت کرده گفت: پس از مصدومیتم و جراحی زانویم که باعث شد اردوی بازی های آسیایی اینچئون را ترک کنم به مرور بعد از گذراندن دوران نقاهت تمرینات جدی خود را آغاز کردم و توانستم در لیگ برتر نیز حضور پیدا کنم و نتیجه قابل قبولی بگیریم و پس از مصدومیتم تورنمت ارمنستان نخستین رقابت برون مرزی ام خواهد بود که خوشبختانه در شرایط خوب  آمادگی قرار دارم و تمام تلاش خود را برای حضوری موفق در مسابقات انتخابی تیم ملی به کار گرفته ام. 
 
وی ادامه داد: تمرینات خوبی زیر نظر کادر فنی تیم پارسی جنوبی انجام دادیم و این باعث شد تا آمادگی ام علاوه بر تورنمت ارمنستان برای انتخابی تیم ملی نیز بیشتر شود. 
 
وی خاطر نشان کرد: در تمام مدت استراحت و  گذراندن دوران نقاهت پس از جراحی زانویم، بصورت شخصی و جدی تمرینات خود را ادامه دادم و سعی کردم در تمام این مدت آمادگی خودم را حفظ کنم تا بتوانم با حضور موفق در مسابقات جهانی اندونزی جبران نبودنم در بازی های آسیایی اینچئون را بکنم و دومین مدال جهانی را از آن  خود کنم. 
 
گفتنی است، تورنمت بین المللی ارمنستان 4 تا 6 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار