عربی:سخت ترین تمرینات دوران ورزشی ام را پشت سر گذاشتم

دارنده سه مدال نقره تالوی جهان گفت: متفاوت ترین و سخت ترین تمرینات دوران ملی پوش بودن خود را با سرمربی جدید چینی تیم ملی تجربه کردم.

فرشاد عربی تالوکار تیم ملی ووشوی کشورمان در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اعلام کرد:از ابتدای تیرماه به صورت رسمی  اردوها را آغاز کردیم و زیر نظر هوجین چیائو تمرینات سخت و متفاوتی را پشت سر گذاشتیم. از همان ابتدای اردوها تمرینات سنگین و دشوار بود و بدون هیچ تعطیلی و با روشی جدید خود را برای مسابقات جهانی اندونزی آماده کردیم.به جرات می توانم بگویم که سخت ترین روزهای تمرینی دوران ورزشی خود را با سرمربی چینی جدید تیم ملی گذراندم.
وی افزود:با توجه به اینکه به این سبک تمرینی عادت نداشتیم و تمرینات سنگین بود و همچنین حضور در اردوها بصورت مستمر و بدون هیچ تعطیلی باعث شده بود تا دشواری تمرینات و شرایط اردو برای ما دو چندان شود و به طور کلی روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم و تحمل کردیم.در حال حاضر وقت آن است تا در مسابقات جهانی اندونزی خودمان را نشان بدهیم و نتیجه زحماتمان را بگیریم.
دارنده سه مدال برنز جهان گفت: مسابقات جهانی بسیار سخت است و تمام کشورها برای کسب بهترین نتیجه و خوش رنگ ترین مدال به این میدان می آیند و من با توجه به حضورم در چهار دوره رقابت های جهانی گذشته می دانم کار دشواری پیش رو دارم ،اما تمام تلاشم را می کنم تا مثل دوره های گذشته پنجمین مدال جهانی را از آن خود کنم.
وی در خصوص فرم های اجرای اش در اندونزی یادآور شد: در مسابقات جهانی اندونزی در فرم های( نن گون)، ( نن دائو )و( نن چوان) اجرا خواهم داشت و امیدوارم بتوانم نتیجه زحمات و تلاش هایم را با کسب بهترین نتیجه بگیرم.
گفتنی است:سیزدهمین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی جهان 23 لغایت 27 آبان در اندونزی برگزار می شود.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار