نظاميان صهیونیست‌ ضمن جنایت‌های خود علیه مردم مظلوم غزه، با ویرانی‌هایی که خود مسبب آن در غزه هستند، سلفی می‌گیرند.

نظاميان رژیم جنایتکار اسرائیل در کنار وحشیگری های خود علیه مردم مظلوم غزه به ثبت تصاویر از جنایات و ویرانی هایی که خود مسبب آن در غزه بوده اند، می پردازند.هدف آن ها جذب دوست در برنامه های دوستیابی و نمایش وحشیگری خود که به مذاق حامیانشان خوش می آید، است. 

این تصاویر طیف وسیعی از نظامیان اسراییلی را در بر می‌گیرد از نظامیانی که در یونیفرم لبخند می‌زنند و با تفنگ‌هایشان جلوی غروب آفتاب می ایستند تا آنان که محتوای سادیستی مانند سربازانی که در کنار آوار سلفی می‌گیرند.

اسرائیلی‌ها مدت‌هاست که جنایات خود را در اپلیکیشن‌های دوست‌یابی به نمایش گذاشته‌اند، اما مقیاس و شدت این عکس‌ها از زمان آغاز جنگ اسرائیل در غزه از یک سال پیش تشدید شده است.

در بیشتر پروفایل ها سربازانی با یونیفرم و اسلحه به سینه بسته شده، نمایان هستند که از صحنه نبردی که به آتش کشیده اند عکس گرفته اند. تک تیراندازها با صراحت در مقابل دوربین ژست می گیرند. برخی از نظاميان با دوربین سلفی موبایل خود در میان خرابه ها راه می روند و وحشیگری خود را در قالب ویدئو نمایش می دهند.

برخی دیگر در مقابل خانه‌ متروکه فلسطینیان مظلوم می ایستند و در حالی که سیگار می‌کشند از خود عکس میگیرند. برخی در کنار بولدوزرها و تپه‌های خاکی در برابر شبح آپارتمان‌های غرق‌شده ایستاده‌اند.

در یکی از عکس ها، یک سرباز اسراییلی به نام ایشای شالیو مقابل ویرانه دانشگاه الازهر غزه ایستاده و در سایت دوستیابی عرض اندام می کند.

او می گوید:
برای آنهایی که می پرسند چرا در غزه (مکان)آموزش نیست.
اوه
موشکی داشتیم که افتاد روی آنجا
مرسی بازنده ها
اوه خیلی بد
این است که دیگر نمی توانید مهندس شوید.

این سرباز بدذات در پیام نژادپرستانه دیگری نوشته است: «روزی روزگاری یک دانشگاه فعال در غزه بود. یک دانشگاه برای قاتلان و انسان های حیوان»

وحشیگری صهیونیست ها  مقابل دوربین سلفی هم ادامه دارد

اوفک سرباز اسراییلی هم چنین حرکت شنیعی را مقابل دانشگاه الازهر انجام داد و تصویری از خود ثبت کرد. او نوشت:
چیزی عاشقانه تر از نسل کشی؟
اوکه به دنبال یک رابطه طولانی مدت است
پاسخ منفی است.

وحشیگری صهیونیست ها  مقابل دوربین سلفی هم ادامه دارد

عکس Tinder او را در مقابل دانشگاه ویران شده الازهر در غزه به تصویر می کشد. گزینه ازدواج واقعی، اگر به قاتلان روانی علاقه دارید.

یکی از فعالان «نمایه جدید»، یک جنبش فمینیستی اسرائیلی مخالف نظامی‌گری، به TNA گفت: «این احساس بیشتر و بیشتر می‌شود که افرادی که به نیروهای ذخیره‌ می‌روند، از جنگ سوءاستفاده می‌کنند تا آرام بگیرند. این فعال، که خواست نامش فاش نشود، گفت که سربازان زن نیز چنین کاری می کنند، اگرچه این به میزان کمتری است.»

در حالی که جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه مردم غز یک سال را پشت سر گذاشته و وارد دومین سال خود می‌شود، ارتش این رژیم به حملات خشونت آمیز هوایی و زمینی خود با هدف قرار دادن منازل مسکونی و تجمعات فلسطینی‌ها بدون هشدار قبلی در مناطق مختلف نوار غزه ادامه می‌دهد و این حملات خسارات جانی و مادی قابل توجهی را به دنبال دارد.

طبق آمار دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه از زمان شروع جنگ غزه در هفت اکتبر۲۰۲۳، ارتش رژیم صهیونیستی نوار غزه را با حدود ۸۳ هزار تن مواد منفجره از جمله سلاح‌های ممنوعه بین‌المللی مانند بمب‌هایی با ۲۰۰ پوند مواد منفجره، بمباران کرده است.

این مواد منفجره که بر سر غیرنظامیان در سراسر نوار غزه ریخته شد، تاکنون نزدیک به ۴۳هزار فلسطینی‌ را به شهادت رسانده است.

بمباران غزه توسط اسراییل بیش از ۷۵ درصد بخش مسکن، بیمارستان‌ها، مدارس و کلیساها را ویران کرد.

بر اساس ارزیابی‌های خساراتی که توسط محققان مرکز پژوهش‌های عالی در دانشگاه نیویورک و دانشگاه ایالتی اورگان انجام شده و توسط وب سایت‌های خارجی منتشر شده است، بیش از نیمی از ساختمان‌ها در سراسر نوار غزه آسیب دیده‌اند و این درصد در شهر غزه به نزدیک ۸۰ درصد رسیده است.

ارتش اسرائیل از ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در نوار غزه، حدود ۱۵۰ هزار واحد را به طور کامل و ۲۰۰ هزار واحد را به طور جزئی تخریب کرد و ۸۰ هزار واحد را به مکان‌های غیرقابل سکونت تبدیل کرد.

ترجمه و گردآوری: اعظم پورکند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار