سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: تعداد ۳۳ هزار و ۳۱۳ تماس در سه ماهه دوم امسال با اورژانس برقرار شده است.

محمد محمدی  اظهار کرد: تعداد پنج هزار و ۸۳۴ ماموریت در سه ماهه دوم سالجاری توسط اورژانس این شهرستان انجام شده که از این تعداد پنج هزار و ۹۴ مورد مربوط به ماموریت‌های غیرتصادفی از قبیل بیماری‌های، قلبی، مغزی و تنفسی و تعداد ۷۴۰ مورد مربوط به ماموریت‌های تصادفی بوده است.

وی ادامه داد: از تعداد ماموریت‌های غیرتصادفی، ۲ هزار و ۱۳۳ مورد به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها منتقل و سه هزار و ۶۰۵ مورد در محل حادثه درمان شده‌اند.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زابل افزود: از تعداد ماموریت‌های تصادفی انجام شده، ۴۴۷ ماموریت شهری و ۲۹۳ مورد تصادف جاده‌ای بوده است.

وی خاطرنشان کرد: همکاران پرتلاش اورژانس پیش‌بیمارستانی زابل در فصل تابستان تعداد ۲ مورد احیای قلبی ریوی موفق را ثبت و تعداد ۲۲۲ نفر نیز از مشاوره پزشکان مستقر در مرکز اورژانس زابل بهره‌مند شدند.

محمدی با قدردانی و تشکر از پرسنل زحمتکش اورژانس زابل و آرزوی سلامتی برای همه هموطنان عزیز، توصیه کرد: نکات ایمنی را رعایت کرده و در صورت بروز حادثه با شماره گیری ۱۱۵ از خدمات اورژانس بهره‌مند شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار