مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: آتش‌نشانان جان‌فشانانی اند که در دل آتش و خطر، پاسدار جان و مال مردم هستند.

مجید محبی  اظهار کرد: هر آتش‌نشان، نه‌تن‌ها با لباس کار و تجهیزات به میدان می‌آید، بلکه با قلبی پر از عشق به انسانیت و مسوولیتی سنگین بر دوش، در صحنه‌های خطرناک حاضر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آتش نشانان با هر بار فداکاری، هر لحظه‌ای که در میدان عمل هستند، به عنوان نگهبانان زندگی، با شجاعت و فداکاری، در حال نوشتن فصل دوستی و همبستگی از داستان بشریت اند تصریح کرد: دلاوران آتش و معماران ایمنی، با شجاعت و فداکاری خود، نه تنها شعله‌های سرکش آتش را خاموش می‌کنند، بلکه امید و آرامش را در دل‌های دردمند به ارمغان می‌آورند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: آتش نشانان در لحظات بحرانی همچون فرشتگان نجات در کنار آسیب‌دیدگان حضور می‌یابید و با علم و هنر خود، زندگی را به آنها بازمی‌گردانند.

وی با اشاره به اینکه هفتم مهر، یادآور تلاش‌های بی‌وقفه آتش نشانان در آموزش و نهادینه‌سازی فرهنگ ایمنی در جامعه است عنوان کرد: آتش نشان‌ها با مدیریت هر حادثه‌ای چراغی از امید را در دل‌ها روشن می‌سازند و به مردم می‌آموزند که چگونه در برابر طوفان‌ها و بلایا ایستادگی کنند.

محبی تصریح کرد: امیدواریم در زمینه تقویت و ارتقای امکانات و تجهیزات آتش‌نشانی نسبت به گذشته انقلاب خوبی در شهرداری زاهدان صورت بگیرد.

وی گفت: برای آموزش و فرهنگ‌سازی پیشگیری از حوادث و ارتقای سطح توانایی آتش‌نشان‌ها باید دوره‌های آموزشی بر اساس نیاز و با توجه به علوم روز برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار