رئیس دانشگاه سراوان گفت: تاکنون شهدای بزرگواری را تقدیم کردیم، اما مسیر اسلام، مسیر مقاومت، مسیر جهاد همیشه زنده بوده است.

منصور نیک‌پناه  بیان کرد: سید مقاومت، سید جهاد، سید پاکی، سید حسن نصرالله بر اثر دسیسه‌های مستکبران جهانخوار به شهادت رسیدند، این ضایعه دردناک را به کلیه مسلمین جهان به ویژه لبنانی‌های شریف و خانواده هایشان و رهبر بزرگوارمان تسلیت عرض می‌کنم، ان‌شالله که روح ایشان در جوار اولیا و ائمه باشد.

وی افزود: تاکنون شهدای بزرگواری را تقدیم کردیم، اما مسیر اسلام، مسیر مقاومت، مسیر جهاد همیشه زنده بوده است، تاریخ نشان داده هرگاه یکی از عزیزان ما به شهادت برسد آثارش برای بازماندگانش خیلی پررنگ‌تر می‌شود، لذا شهادت ایشان نه تنها پایان راه نیست بلکه آغاز راه مبارکی برای پرتو افکنی مسیر مقاومت است.

رئیس دانشگاه سراوان تصریح کرد: ما دانشگاهیان پیرو منویات مقام معظم رهبری و آن اعتقادی که جهانیان و جهان اسلام به اصل مقاومت و اصل بزرگواری و اصل سلامت و پاکی انسانیت دارند، عهد و پیمان می‌بندیم که راه ایشان را ادامه بدهیم و هر تلاشی برای پربار کردن این مسیر مقاومت بر عهده ما باشد حتماً با جان و دل انجام می‌دهیم و این مسیر را باشکوه به پایان می‌بریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار