با حضور رئیس کمیته امداد، آیین تجلیل از فعالان و موثرین مسئولیت‌های اجتماعی استان کرمان در گهر پارک سیرجان برگزار شد. 

با حضور سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد کشور، آیین تجلیل از فعالان و موثرین مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های منطقه گل گهر در گهر پارک سیرجان برگزار شد. 

سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در این مراسم با تبریک هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) گفت: با توجه به دغدغه‌ای که امام راحل نسبت به محرومان داشتند، ۲۲ روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دستور تأسیس کمیته امداد را دادند که قداست کمیته امداد مزین بودن به نام امام راحل است و نیت خالص امام از موجبات ریشه دار شدن کمیته شده است.

وی با اشاره به اینکه اگر خدمتی به محرومین ارائه می‌کنیم، حق منت گذاشتن نداریم، افزود: اگر در جایی کرامت نادیده گرفته شود، خدمت هم نادیده گرفته خواهد شد.

بختیاری با بیان اینکه خدمات گل گهر و شرکت‌های وابسته به کمیته امداد مثال زدنی است، بیان کرد: کار‌های بزرگی در بحث مسئولیت‌های اجتماعی با کمک شرکت‌های معدنی و صنعتی به ویژه گل گهر در استان کرمان انجام شده است.

وی افزود: اقدامات گل گهر در حمایت از نخبگان و ایتام تحت حمایت کمیته امداد نیز کار بسیار ارزشمندی است. 

رئیس کمیته امداد کشور تصریح کرد: اگر در خصوص گره گشایی از محرومان قدمی برداریم خداوند چندین برابر جبران خواهد کرد.

 در پایان مراسم از تعدادی از نخبگان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان، فعلان و موثرین مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های معدنی و صنعتی استان، مدیران بانک‌ها و کارآفرینان موفق تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار