جنبش مقاومت اسلامی لبنان تاکید کرد که عملیات این جنبش علیه رژیم صهیونیستی علی رغم اتفاقات اخیر ادامه خواهد داشت و دردناک‌تر خواهد بود.

حزب‌الله چهارشنبه تایید کرد که امروز نیز مانند روز‌های گذشته به عملیات خود برای حمایت از غزه، مردم و مقاومت آن و دفاع از لبنان و مردم آن ادامه می‌دهد.

براساس گزارش المیادین، این جنبش تاکید کرد که این یک مسیر مستمر و سختی است که رژیم صهیونیستی باید پس از کشتار روز سه‌شنبه که علیه مردم و مجاهدان در لبنان انجام داد، در انتظار آن باشد.

مقاومت اسلامی در بیانیه خود تاکید کرد که آنچه دیروز رخ داد، باعث افزایش عزم و اراده آن برای ادامه راه جهاد و مقاومت می‌شود.

حزب الله در پیامی به خانواده شهدای سرافرازی که دیروز سه شنبه جان باختند، با بالاترین مراتب تبریک و تسلیت گفت و برای مجروحان تجاوز گسترده از طریق منفجر کردن وسایل ارتباطی (پیجرها) از خداوند متعال شفای عاجل خواستار شد. ‏

حزب‌الله رژیم تروریستی اسرائیل را مسئول کامل تجاوز جنایتکارانه روز گذشته می‌داند که غیرنظامیان را هدف قرار داد. این جنبش در بیانیه‌ای اعلام کرد که اشغالگران اسرائیلی را پس از بررسی تمام حقایق، داده‌های فعلی و اطلاعات موجود مسئول می‌داند و رژیم صهیونیستی باید قصاص آن را پس بدهد.

در پی انفجار دستگاه‌های ارتباطی به نام پیجر در مناطق مختلف لبنان به ویژه بیروت و براساس آخرین آمار، تاکنون یازده نفر از جمله یک دختربچه شهید و چهار هزار لبنانی زخمی شده‌اند.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار