فرستاده ویژه آمریکا به مقامات ارشد رژیم صهیونیستی هشدار داده است که هرگونه جنگ با لبنان می‌تواند به یک منازعه منطقه‌ای تبدیل شود.

بیش از ۱۱ ماه جنگ خونین رژیم صهیونیستی در غزه باعث فرسایش نیرو‌ها و تجهیزات نظامی  رژیم صهیونیستی شده است. این در حالی است که تل‌آویو به شدت به تسلیحات اهدایی واشنگتن و نیز حمایت‌های لجستیکی این کشور نیازمند است. از این رو، تعجبی ندارد که آمریکا نیز به دنبال پایان بخشیدن به توحش صهیونیست‌ها در منطقه باشد. 

به گزارش الجزیره، نشریه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی اعلام کرد: آموس هوکشتاین، فرستاده ویژه آمریکا در امور اسرائیل به مقامات ارشد صهیونیست هشدار داد هر گونه تشدید تنش‌ها با حزب الله لبنان می‌تواند به یک منازعه گسترده منطقه‌ای تبدیل شود.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی تاکنون از رسیدن به اهداف خود برای بازگرداندن شهرک نشینان صهیونیست به خانه‌هایشان در نوار مرزی با لبنان به دلیل تشدید تبادل آتش با حزب الله ناتوان بوده است. 

هاآرتص در ادامه می‌نویسد: فرستاده ویژه آمریکا به مقامات ارشد صهیونیست اطلاع داده است که واشنگتن همچنان از راهکار دیپلماتیک به منظور پایان بخشیدن به بحران جاری میان بیروت و تل‌آویو حمایت می‌کند. 

اکنون ماه‌هاست بیش از ۶۰ هزار شهرک نشین صهیونیست به دلیل واهمه از حملات گسترده راکتی حزب الله مجبور به تخلیه از مناطق مرزی با لبنان شده‌اند. 

مترجم: ابوالفضل هاشمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار