کارشناس مسوول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: آسمان اغلب مناطق استان طی امروز دوشنبه قسمتی ابری است و پوشش ابرها و سرعت وزش باد در استان به تدریج افزایش می‌یابد.

الهام نجفی گفت: از فردا با عبور امواج ضعیفی از منطقه در ساعات بعد از ظهر علاوه بر رشد ابرها، وزش باد به حد نسبتا شدید خواهد رسید که در برخی مناطق رگبار محلی و پراکنده و رعد و برق را انتظار داریم.

وی با بیان اینکه این شرایط جوی تا پایان هفته تداوم خواهد یافت، اظهار داشت: از فردا بارش های پراکنده و محلی در سطح استان محتمل است.

نجفی یادآور شد: امروز و فردا دمای مناطق مختلف استان افزایش نسبی دارد و از روز چهارشنبه هفته جاری با کاهش همراه خواهد شد.

وی ادامه داد: دمای هوای زنجان هم اکنون ۱۴ درجه سانتیگراد است که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه کاهش دارد.

این کارشناس به نوسان دمای شهرهای استان اشاره کرد و افزود: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۱۰ و ۲۵ درجه، ابهر ۱۰ و ۲۴ درجه، خرمدره ۱۲ و ۲۴ درجه، آب‌بر ۱۶ و ۲۴ درجه، قیدار ۱۲ و ۲۵ درجه، سلطانیه هشت و ۲۶ درجه و ماهنشان ۱۶ و ۲۷ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.