مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: تجهیزات آموزشی مورد نیاز مدارس استان به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال در قالب چهارمین کاروان به مناطق چهارده‌گانه استان ارسال شد.

حمیدرضا اسلامی روز دوشنبه در حاشیه ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و هنرستانی به مناطق چهارده‌گانه آموزش و پرورش استان گفت: پیش از این تجهیزات آموزشی در سه مرحله به ترتیب به میزان ۷۲ میلیارد ریال، ۳۴ میلیارد ریال و ۳۲ میلیارد ریال توزیع شده است.

این مسوول گفت: توزیع تجهیزات آموزش و هنرستانی میان مناطق چهارده‌گانه آموزش و پرورش استان طبق برش شهرستانی و ناحیه آموزشی از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: تجهیزات خریداری شده شامل وسایل الکترونیکی، ورزشی، رایانه و هنرستانی است و در کنار آنها میز و نیکمت هم طی روزهای آتی به نواحی آموزشی ارسال می شود.

اسلامی با بیان اینکه این اداره کل در حد اعتبارات خود برای تامین تجهیزات مورد نیاز مدارس اقدام می کند، گفت: شاید این تجهیزات نتواند تمامی نیازهای استان را برآورد کند، اما گامی مهم برای تامین بخشی از نیازهای آموزشی استان طبق اعلام نیازها و محدوده اعتبار سالانه است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان ابراز امیدواری کرد: با این اقدام مهم سالی پربار در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ را شاهد باشیم.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون ۲ هزار و ۱۶۰ مدرسه در سطح استان وجود دارد که از این تعداد ۱۶۰ مدرسه طی سه سال اخیر تجهیزات نو دریافت کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.