۲ هنرمند ایلامی عرصه تئاتر خیابانی در دومین سوگواره منطقه‌ای چلچراغ به میزبانی استان لرستان رتبه‌های برتر را کسب کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام اظهار کرد: سوگواره منطقه‌ای چلچراغ به میزبانی استان لرستان و با مشارکت استان‌های غرب کشور از جمله کردستان، ایلام، همدان، کرمانشاه، خوزستان و لرستان در چهار بخش در ۱۱ شهریور سال جاری برگزار شد.

علی هلشی با بیان اینکه این سوگواره در زمینه آوا‌ها و نوا‌های عاشورایی، هنر‌های تجسمی (خوشنویسی و تایپوگرافی)، عکس و فیلم‌نامه، هنر‌های نمایشی برگزار شده بود، افزود: هنرمندان استان ایلام نیز در این سوگواره با ارسال اثر به ویژه در بخش هنر‌های نمایشی مشارکت خوبی داشتند.

وی با بیان اینکه در آیین اختتامیه این سوگواره ۲ هنرمند از استان در تئاتر صحنه‌ای و خیابانی رتبه‌های برتر را کسب کردند، ابراز کرد: مصطفی کولیوندی از هنرمندان و نویسندگان پرافتخار استان در عرصه تئاتر، در رشته تئاتر و نمایشنامه بخش خیابانی این سوگواره با نمایش «bell ۲۱۴» موفق به کسب رتبه اول به صورت مشترک شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام یادآور شد: آقای مالک آبسالان دیگر هنرمند برجسته استان نیز برای نمایش «نذر مادر» به صورت مشترک رتبه دوم بخش نمایش (تئاتر خیابانی) دومین سوگواره منطقه‌ای چلچراغ را آن خود کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.