نمایشگاه عکس آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در ایلام برگزار شد

نمایشگاه عکس آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر در ایلام دایر شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در حاشیه برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: بیش از ۳۰ اثر از جنایت‌های آمریکا در نقاط مختلف جهان و به ویژه مدعیان حقوق بشر نسبت به ملت ایران اسلامی به مدت یک هفته در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

علی هلشی با اشاره به اینکه این نمایشگاه با هدف تبیین جنایت‌های ضد بشری آمریکا برای نسل جوان و نوجوان در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی شهر ایلام دایر است، ابراز کرد: علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت ۹ صبح الی ۲۰ شب به مجتمع ارشاد ایلام مراجعه کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با اشاره به ۱۷ هزار شهید ترور ایران اسلامی، گفت: مدعیان دروغین حقوق بشر جنایت‌های بزرگی را در حق ملت ایران اسلامی رقم زده‌اند که امروز جوانان و نوجوانان ما بایستی نسبت به این جنایت‌ها شناخت کافی داشته باشند.

وی زبان هنر را یکی از مهم‌ترین ابزار‌های جهاد تبیین برشمرد و گفت: هنر و زبان هنر بهترین تاثیرگذاری و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی بیشترین ماندگاری را در راستای توسعه و ترویج ارزش‌های اسلامی و انقلابی و روشنگری جامعه نسبت به جنایات مدعیان دروغین حقوق بشر در سطح جهان دارد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز در این خصوص، اظهار کرد: بنا به تدبیر و فرمایش رهبر معظم انقلاب، ۶ لغایت ١٢ تیرماه بعنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر دروغین آمریکا نامگذاری شده است.

حجت الاسلام علی چراغی پور اظهار کرد: بر این اساس نمایشگاه عکس حاوی تصاویری از جنایات آمریکای جهانخوار بر ضد ملت‌های جهان به ویژه ایران اسلامی در ایلام برپا شده است.

وی بیان کرد: نمایش و نشان دادن چهره واقعی آمریکا با ابزار هنر و جنایت‌هایی که در سطح جهان و کشور ایران اسلامی مرتکب شده است یک تکلیف است تا جهان با ظلم‌ها، ستمگری‌ها و جنایت‌های این مدعی دروغین حقوق بشر آشنا شوند.

چراغی پور یادآور شد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ترور در کشور و استان ایلام و آگاه‌سازی اقشار جامعه در خصوص جنایات آمریکا علیه بشریت از اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.