مدیرکل انتقال خون ایلام گفت: سه هزار و ۴۹ ایلامی در ماه‌های محرم و صفر با اهدای خون برای تامین نیاز بیماران در اجرای پویش «فرهنگ حسینی، نذر عاشقان» مشارکت کردند.

لیلی عاصم‌آبادی اظهار کرد: در مدت تردد و حضور زائران اربعین حسینی در استان ایلام، خوشبختانه با مشارکت مردم استان در زمینه اهدای خون و تلاش همکاران، هیچگونه کمبود خون و فرآورده‌های خونی در این استان وجود نداشت و علاوه بر زائران حادثه دیده، نیاز‌های خونی بیماران خود استان نیز تأمین شد.

وی با اشاره به اجرای پویش فرهنگ حسینی - نذر عاشقان" ویژه ماه‌های محرم و صفر در این استان، گفت: در این ۲ ماه، سه هزار و ۷۰۱ نفر برای اهدای خون مراجعه کردند که سه هزار و ۴۹ نفر موفق به اهدای خون شدند.

مدیرکل انتقال خون ایلام یادآور شد: از این تعداد اهداء کننده ۲۰۰ نفر خانم، ۴۱۹ نفر بار اولی، یک هزار و یک نفر افراد باسابقه اهدای خون و یک هزار و ۶۲۹ نفر هم افراد مستمر در اهدای خون بودند.

عاصم‌آبادی با بیان اینکه از ابتدای ماه صفر نیز تا کنون، یک هزار و ۵۷۸ نفر برای اهدای خون مراجعه کردند که از این تعداد یک هزار و ۲۵۰ نفر واجد شرایط اهدای خون بودند، افزود: از این تعداد اهداء کننده ۷۹ نفر خانم، ۱۵۳ نفر بار اولی، ۴۳۰ نفر باسابقه و ۶۶۷ نفر هم مستمر بوده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.