مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: ۱۵۰خبرنگار رسانه‌های مختلف گروهی رویداد بین‌المللی اربعین امسال در این استان را پوشش می‌دهند.

علی هلشی اظهار کرد: این افراد برای حضور در مرز مهران و پوشش اخبار اربعین در این اداره کل ثبت نام و کار اعزام آنها از دوشنبه هفته جاری ۲۲ مردادماه آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه اعزام خبرنگاران استان در قالب قرارگاه رسانه‌ای اربعین انجام می‌شود، ابراز کرد: روزانه بین ۳۰تا ۵۰ خبرنگار در مهران کار پوشش اخبار رویداد اربعین حسینی را انجام خواهند داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام همچنین به فعالیت موکب شین این اداره کل در سه راهی کارزان اشاره کرد و یادآور شد: این موکب کار اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری با حضور و مشارکت هنرمندان کشور و استان ایلام را بر عهده خواهد داشت.

وی بیان کرد: فعالیت‌های فرهنگی، هنری در این موکب شامل اجرای تعزیه، سنج و دمام، سرود، شعرخوانی، سینما سیار، تئاتر خیابانی، پشت نویسی خودرو‌ها و سایر فعالیت‌های فرهنگی، هنری خواهد بود.

هلشی بیان کرد: بین ۵۰تا ۷۰هنرمند از استان ایلام و کشور در موکب شین این اداره کل در ایام اربعین امسال مشارکت و اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری برای زائران را انجام خواهند داد.

برچسب ها: اربعین ، خبرنگاران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.