شهردار یزدگفت: زمینه همکاری‌های گسترده در حوزه‌های آگاهی بخشی و خدمت رسانی بین شهرداری یزد و صدا و سیما وجود دارد.

 ابوالقاسم محی الدینی  شهردار یزد در دیدار با مدیر کل، معاونان و مدیران صدا و سیمای مرکز یزد گفت: در این دیدار طرفین بر افزایش تعامل و همکاری دوسویه تاکید کردند و زمینه‌های همکاری با صدا و سیما و حوزه‌های مختلف خدمت رسانی به مردم مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 شهردار یزد گفت: در این دیدار، در خصوص تولید برنامه‌هایی برای معرفی پروژه‌های مختلف شهری، برنامه‌های تولیدی در حوزه مدیریت شهری مانند صدای شهر و برنامه در شهر که از صدا و سیما مرکز یزد پخش می‌شود، برای پربارتر شدن برنامه‌های تولیدی و همچنین ارائه محتوا‌های تولیدی شهرداری یزد به صدا و سیما برای پخش و استفاده عموم مردم و شهروندان یزدی، بحث و گفتگو شد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد نیز در این دیدار گفت: تعامل دوسویه شهرداری و صدا و سیما منجر به رضایت مردم و افزایش امید در جامعه خواهد شد. احسان کریمی میبدی افزود: نتیجه این نشست‌های مشترک و صمیمی، افزایش میزان همکاری شهرداری یزد و صدا و سیما است و این تعامل دوسویه منجر به رضایت مردم و افزایش امید در جامعه خواهد شد.

احسان کریمی میبدی افزود: دستور کار اصلی این بود که میزان تعاملات دو دستگاه با یکدیگر با نگاه قرارگاهی افزایش یافته و صدا و سیما هم اطلاع رسانی خوبی را در مورد عملکرد شهرداری داشته باشد، ضمن این که از آن سو، مطالبات مردم و شهروندان را به صورت جدی پیگیری کند.

وی تصریح کرد: انشاالله صدا و سیما و شهرداری با افزایش تعامل و همکاری در حوزه آموزش بتوانند کمک کنند تا مردم و شهروندان استان به ویژه مردم شهر یزد با مباحث و مسائل حوزه شهروندی آشنا شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار