فرمانده ارشد نظامی استان یزد، از برگزاری مراسم عزاداری نیرو‌های مسلح استان یزد در روز ۲۸ صفر خبرداد.

سردار حسین زارع کمالی فرمانده ارشد نظامی استان یزد با اشاره به اینکه هم‌زمان با ایام رحلت پیامبر اعظم (ص) و شهادت دو سبط گرامی‌شان، حضرت امام حسن (ع) و حضرت امام رضا (ع)، آیین سوگواری ۲۸ صفر با حضور پرشور هیات‌های مذهبی نیرو‌های مسلح در یزد برگزار می‌شود اظهار کرد: انسجام، اتحاد و همبستگی نیرو‌های مسلح با حضور حداکثری نیرو‌های مسلح از ارتش، فراجا، سپاه و بسیج در این مراسم نشان داده خواهد شد.

وی ادامه داد: اتحاد و همبستگی اولین موردی است که در مراسم عزاداری نیرو‌های مسلح دیده خواهد شد، اما ارائه الگوی مناسبی از عزاداری مسئله دیگری است که توسط این رژه رقم زده می‌شود.
 
فرمانده ارشد نظامی استان یزد با بیان اینکه مراسم عزاداری نیرو‌های مسلح در صبح دوشنبه ۱۲ شهریور و همزمان با روز ۲۸ صفر در یزد همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود گفت: شروع مراسم در مرکز استان ساعت ۶ صبح از جوار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی به سمت باغ موزه دفاع مقدس خواهد بود.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد عنوان کرد: در این مراسم همچنین اعلام انزجار از رژیم اشغالگر و متجاوز صهیونیستی و اعلام همدلی با مردم مظلوم غزه و فلسطین انجام خواهد شد. زارع کمالی در مورد برگزاری این مراسم نیز گفت: تحقق دستور فرمانده معظم کل قوا مبنی بر برگزاری مراسم عزداری نیرو‌های مسلح در ۲۸ صفر و همچنین عزاداری نیرو‌های مسلح و توکل و توسل به ائمه اطهار در این روز از جمله مواردی است که اولویت بسیاری دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.