فرمانده انتظامی استان یزد از درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد و گفت: ۲ نفر از سوداگران مرگ در این درگیری به هلاکت رسیدند.

سردار عباسعلی بهدانی‌فرد گفت: با توجه به دریافت اخبار و اطلاعاتی از طریق یگان عملیاتی استان‌های یزد و کرمان مبنی بر اینکه قاچاقچیان موادمخدر قصد حمل محموله سنگین مواد مخدر از طریق جاده‌های «ساغند» استان یزد و انتقال آن به دیگر نقاط کشور را دارند، بررسی این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی و کار عملیاتی و مشترک بسیار خوب استان‌های یزد و کرمان و با کمک دستگاه اطلاعاتی استان یزد این باند که اقدام به حمل و جابه‌جایی ماده مخدر «شیشه» در کویر می‌کرد پس از درگیری مسلحانه متلاشی شد.

فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: در این عملیات ۲ نفر از قاچاقچیان مواد مخدر به هلاکت رسیدند و یک‌هزار و ۱۳۵ کیلوگرم شیشه، ۸۸ کیلوگرم هرویین و ۴۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

سردار بهدانی‌فرد افزود: همچنین یک قبضه سلاح کلاشینکف، یک قبضه تیربار گرینف و حدود سه هزار فشنگ از سوداگران مرگ کشف و یک دستگاه خودرو تویوتا وانت توقیف شد.

این مقام ارشد انتظامی یزد تصریح کرد: این باند که بزرگترین باند حمل مواد مخدر صنعتی به‌صورت مسلحانه در کویر بود و قصد انتقال مواد مخدر از شرق کشور به استان های مرکزی را داشت مورد ضربه ماموران پلیس استان یزد قرار گرفت که این میزان کشفیات در سالیان اخیر کم‌سابقه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.