فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت خدیجه (س) اشکذر گفت: کلاس‌های هنری با هدف افزایش مهارت آموزی در شهرستان اشکذر برگزار شد.

مقیمی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت خدیجه (س) اشکذر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: کلاس‌های هنری با هدف افزایش مهارت آموزی به همت پایگاه‌های بسیج شهرستان اشکذر برگزار شد.

او بیان کرد: این کلاس‌های هنری با استقبال بی نظیر بانوان شهرستان اشکذر مواجهه شد همچنین در این کلاس‌ها خلاقیت در کار هنری نیز آموزش داده می‌شود.


مقیمی اظهار داشت: این کلاس‌ها شامل تریکوبافی، آشپزی، گلدوزی با دست، دستبندبافی و ... است که با آموزش مربیان حرفه‌ای و با تجربه تدریس می‌شود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت خدیجه (س) گفت: بانوان با این آموزش‌های مفید می‌توانند کارآفرینی نیز داشته باشند و به چرخه تولید داخلی کشور کمک کنند که کار ارزشمندی است.

او تصریح کرد: به همت پایگاه‌های مقاومت بسیج تابستان سال ۱۴۰۳ کلاس‌های بسیار مفیدی برای بانوان، نوجوانان و کودکان در شهرستان اشکذر برگزار شد.

مقیمی اظهار داشت: آموزش کار‌های هنری که به کارآفرینی منجر می‌شود ارزشمند است که باید مورد توجه قرار گیرد و این کار مفید ادامه یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.