رئیس کمیته اسکیت هاکی استان یزد گفت: مینا علیزاده در مسابقات دستجات آزاد اینلاین هاکی دختران کشور قضاوت می‌کند.

محمدعامری رئیس کمیته اسکیت هاکی استان یزد، از حضور یک داور از شهرستان بافق در این مسابقات خبر داد و  گفت: مینا علیزاده از شهرستان بافق توسط فدراسیون اسکیت کشور جهت داوری به این مسابقات دعوت شده بود که در چند دیدار وظیفه قضاوت را بر عهده داشت. 

وی افزود: مسابقات دستجات آزاد اینلاین هاکی دختران کشور در تهران برگزار شد که تیم آرتمیس یزد نیز به همراه یک داور در این رقابت‌ها حاضر بود.

 عامری افزود: در مجموع ۲۵ تیم در این دوره از مسابقات و در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان باهم به رقابت پرداختند؛ تیم آرتمیس در رده نوجوانان به همراه تیم‌های M.R (ام دات آر) تهران، اسپادان اصفهان و آینده سازان گروه A را تشکیل دادند.

 وی به سطح بالای کیفی مسابقات اشاره و از عملکرد بازیکنان تیم آرتمیس ابراز رضایت کرد و افزود: تیم آرتمیس در بازی اول به مصاف تیم قدرتمند ام دات آر تهران رفت که در نیمه اول با گل مهسا مرادی یک بر صفر پیروز شد؛ در نیمه دوم با اخراج بازیکن یزدی کار سخت شد و در نهایت نماینده تهران ۴ بر ۱، بعنوان تیم پیروز میدان را ترک کرد. 

عامری افزود: در بازی دوم آرتمیس موفق شد با ۵ گل مهسا و مهلا مرادی حریف اصفهانی خود را از پیش رو بردارد؛ در بازی سرنوشت ساز سوم تیم آرتمیس در ضربات پنالتی بازی را به تیم آینده سازان واگذار کرد و علی رغم شایستگی از صعود به دور بعد باز ماند. 

رئیس کمیته اسکیت هاکی استان از حضور یک داور از شهرستان بافق در این مسابقات خبر داد و افزود: مینا علیزاده از شهرستان بافق توسط فدراسیون اسکیت کشور جهت داوری به این مسابقات دعوت شده بود که در چند دیدار وظیفه قضاوت را بر عهده داشت. 

تیم اسکیت هاکی آرتمیس یزد با ترکیب مهسا مرادی، انسیه زارع، مهلا مرادی، انیتا خانی، نازنین زینت عابدی، هستی نصری، فاطمه علم بردار، نگار جعفری، اتنا عابد نیا، فاطمه کریمی، نسترن مومنی و فاطمه نظری در این مسابقات به میدان رفت؛ ملیحه ارجمندیان و محمد عامری نیز بعنوان سرپرست و مربی تیم را همراهی کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار